Hoi allemaal! van de zomer willen we naar het Zwarte woud maar tussen hemelvaart en pinksteren hebben we ook nog een weekje vrij en willen we misschien ook al gaan kamperen en dan gelijk een pretpark meepakken. Alleen voor een weekje willen we toch wel een kindvriendelijke camping met een binnenzwembad eigenlijk. Maar die lijken er weinig te zijn vlakbij een pretpark. Mensen tips? Qua pretpark denken we aan max 30 minuten van: Legoland (duisburg) Fantasialand, Fort Fun, Warner Brothers eventueel en mogelijk zijn er nog meer leuke pretparken die we nu missen? Europapark is voor die periode te ver maar mogelijk zit er meer..
Ik zat te denken aan Schloss Dankern (Haren Emsland) maar dat is toch te ver weg vanaf Duisburg, denk dat je dan nog snel anderhalf twee uur moet reizen richting Duisburg.
Waarom geen Europa park? Park is echt super mooi. Je hebt zeker 2 dagen nodig om alles te kunnen zien.
Dat vinden we te ver rijden voor die week. En aangezien we in de zomervakantie richting het zwarte woud gaan, is het veel logischer om Europapark dan mee te pakken. Dus voor begin juni zoeken we nog wat anders...
hmm schloss dankern is wel leuk - ik zit te kijken of je daar ook kan kamperen (en dan op het terrein zodat alles erbij zit) maar dat kan ik niet vinden helaas... maar dat is ook wel een leuk idee eventueel. En dat is ook wel aan te rijden - eventueel dan vanaf een nederlandse camping.
Uhm... ja dat is ook weer zo, volgens mij is het vooral een Bungalowpark wat er naast ligt. Maar er zijn best veel campings in de buurt hoor.
je hebt camping bij dankern. bekenden van mij gaan er altijd met de pasen heen met caravan. en je hebt dan ook alles erbij dus zwembad en park ed. anders heb je in de buurt nog blaue lagune ong 20 min van dankern