Goedenavond, Na jaren zomervakantie bungalowparken gevierd te hebben, willen wij graag aankomende zomer voor het eerst met het gezin op vliegvakantie. Heeft er iemand tips voor leuke kindvriendelijke hotels/appartementen in het buitenland? Voor dit jaar hadden we Turkije geboekt maar omdat ik op de dag van vertrek hoog zwanget was hebben we dat moeten annuleren. Liefst na alle toestanden ook geen Turkije. En wat zouden jullie aanraden? All inclusive of niet?
Geen persoonlijke ervaring maar ik hoor altijd goede verhalen over mallorca. Schijnt een erg kindvriendelijk eiland te zijn.
Voor met een baby is Menorca ideaal, maar voor het kind van 8 jaar wat minder (is weinig te doen). Dan zou ik eerder voor Mallorca gaan, dat is leuk voor oudere kinderen en makkelijk met een baby en een korte vlucht. All in is persoonlijk, wij vinden half pension genoeg.
Wij hebben nu een aantal bungalows gezien op Cran Canaria en Tenerife. Zal ook eens kijken voor Mallorca, dank jullie wel. Mogelijk gaan we voor logies of logies en ontbijt aangezien de baby mee is en ik een maagverkleining heb gehad. En we het ook leuk vinden om s'avonds lekker boulevard op te gaan en ergens te gaan eten. Bedankt voor de tips ga eens kijken