Oosterhout, terheijden, dongen, Gilze-Rijen, Zevenbergen. Er zijn ook redelijk wat nieuwbouwplannen die net in de verkoop gaan of net begonnen zijn met bouwen in jongere wijken met veel kids.
Niet persoonlijk bedoeld voor als jij daar woont maar ik zou daar als 'buitenstaander' niet willen gaan wonen
ik woon er ook niet. Woon er wel vlakbij maar er staan wel leuke huizen te koop voor dat geld Hahah teike be like.. dakpannen motte blienke en de waarft wok ai kul
Hahaha komt hij.. Het erf ook eej kul.. waar dat kul vandaan komt weet ik ook niet precies.. bedoelen ze volgens mij het zelfde mee als hee maat enzo..
Is Roosendaal misschien ook een optie voor je? Ik vind het zelf heel fijn dat hier alles is, winkels, (middelbare) scholen, bioscoop, theater restaurants, zwembaden, allerlei sporten. Ik kan alles op de fiets doen. Terwijl we in buitenwijk wonen wat een dorps gevoel geeft. En dicht bij de snelweg.
Ik weet niet wat je precies zoekt, maar ik zou in een aantal genoemde plaatsnamen absoluut niet willen wonen, ondanks de prachtige woningen die er te koop staan. Wat zoek je precies? En wat wil je absoluut niet? Welke grootte zoek je ongeveer? Zoek je heel dorps of juist stads? Moet er veel te doen zijn voor je kinderen? Zo ja, wat trekt je aan?
Er zijn echt wel een paar fijne wijken in Breda met veel jonge gezinnen waar woning tot 4 ton staan met 4/5 slaapkamers. Als je de zolder verbouwd. Etten-Leur is heel erg prima. Alle voorzieningen maar wel erg weinig gezelligs. T is echt een nieuwbouwdorp gericht op gezinnen. Althans dat idee krijg ik altijd een beetje als ik er doorheen rij. Maar prettiger dan Roosendaal. Ondanks dat het prima wonen is is er in Roosendaal echt wel veel criminaliteit. Oosterhout schijnt ook leuk te zijn. En in verhouding met Breda veel goedkoper maar wel een redelijk centrum en goede basis- en middelbare scholen. En st Willibrord zou ik overslaan. Tenzij je ook graag de bank netjes in plastic gewikkeld laat staan. Hahaha
@Huismuisie oosterhout scheelt qua prijzen niet zo heel veel meer met Breda, zeker de nieuwere wijken niet waar met name die grotere woningen staan @ts als je voor nieuwbouw wilt gaan in Oosterhout en omgeving moet je er wel vroeg bij zijn, gaan redelijk snel qua verkoop momenteel
Maar Werkendam is niet een dorp waar je zo tussen komt. Is heel erg christelijk en behouden. Zou dan eerder voor Sleeuwijk gaan.
Ze hebben wel een bakker zitten met heerlijk gebak maar verder, pfff zou er niet levend gevonden willen worden...
Onzin. Ik ben zn 'outsider' en woon hier nu zn 7 jaar. Onze wijk is een mengeling van oudere en jongere mensen veel gezinnen. In de harde kern zou ik ook niet willen zitten daar word je idd dood gekeken in je broek, dat ben ik wel met je eens.
We hebben nu uiteindelijk huizen gezien in, Etten-Leur, Zevenhuizen, gilze rijen, dorst, Oosterhout, Breda en Zundert, Tilburg, hieruit moeten we een paar huizen kiezen en die gaan we dan bekijken. Beetje veel nu nog Haha. Nieuwbouw is voor ons geen optie, moeten er vrij snel in.. We hebben nu eigenlijk alle huizen voor gemiddeld 3 ton gezien. ( we hebben ook nog een koophuis ergens anders dus we kunnen okk niet veel in de prijs omhoog gaan) Met zolder als 4e slaapkamer valt dus wel mee. Ook wel vrij nieuwe huizen er tussen, met een leuke speeltuin voor de deur! Om even terug te komen op wat vragen, we zoeken wel iets waar het gezellig is, waar mijn kindje dus lekker kan spelen met eventuele leeftijdsgenoten. Waar we rustig en veilig kunnen wonen. Waar supermarkt, bakker etc dichtbij zitten, maar waar we ook niet te ver van de stad zitten.