Leuk plekje in Breda(omgeving)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Never lose hope, 15 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik weet niet hoe ver je precies van de stad af wil zitten, maar in de omgeving van Oosterhout zijn ook nog wat leuke dorpen met voldoende scholen/activiteiten en winkels. Te denken valt aan Made, Geertruidenberg, Raamsdonksveer, Dongen. Dat zijn gemeentes waar je niet als buitenstaander behandeld wordt en met de auto ben je binnen 20 minuten in Breda centrum. Oosterhout is ook leuk; afhankelijk van de wijk waarin je gaat wonen. Oosteind ook, maar ik heb geen idee of daar winkels zitten. Bavel is ook erg gewild, weet ik, maar ik heb er zelf geen ervaring mee. Ik kom wel eens in Etten-Leur, maar ik heb geen idee hoe het is om daar te wonen.

Tilburg vind ik ook verschrikkelijk, maar dat is natuurlijk persoonlijk. .Zelf zou ik ook niet voor Sint Willibrord, Raamsdonk, Drimmelen, Werkendam, Molenschot, Gilze of Rijen kiezen.

Je kunt trouwens ook nog denken aan Teteringen. Daar ben ik laatst geweest en ik zag veel nieuwbouwhuizen. Het is zit echt tegen Breda aan.

Als je wat verder in je zoektocht bent en je wil nog iets weten, stuur me gerust een PB. Succes!

Never lose hope vindt dit leuk.
  2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh shoot. De mensen die ik ken daar zeiden dat ze juist in oosterhout woonde ivm de huizenprijzen. Maar die hadden geen nieuwbouw. ;)

Deel Deze Pagina