Leuke mutsjes, rose,blauw en wit, incl naam en verzenden 7.00 Creme handdoek, incl naam en verzenden 12.00 Slabbertjes,rose, blauw randje met klein voorgedrukt olifantje erop, incl naam en verzenden 8.00 Ik kan maximaal 7 letters borduren hoofletters, of schrijfletters kleuren voor de naam; rood-d.blauw-d.groen-zwart-bruin-l.groen-l.blauw-paars-maisgeel-citroengeel. 3 kleuren garen,in rose,en blauw.dit loopt over in licht naar donker. Info en bestellingen via pb graag. Groetjes Mensi.
Ik had ze besteld voor een vriendin van me (een handdoek en een slabbertje) en ze zijn heel erg mooi geworden! Groetjes Katja
Het borduur garen is erg duur, en je bent er ook best even mee druk. Vind het zelf wel mee vallen met de prijs, heb al heel veel mutsjes verkocht.
Mensi, Nogmaals bedankt voor het super mooie mutsje Groetjes, Selin P.s. de prijs is absoluut niet duur!
nee inderdaad ik vind 7euro voor een mutsje wel te doen hoor.. maar misschien kunnen sommige moeders het niet missen, begrijp ik best..
doet het altijd leuk als kraamcadeau. Ik heb zelf zo'n machine en heb al heel wat slabbetjes en handdoeken geborduurd. Wat het ook leuk doet zijn baby-omslagdoeken, de naam doe ik dan op het "mutsje"
Aanrader hoor ziet er toppie uit... Gisteren ontvangen met de naam van mijn kleintje erop. maakt het allemaal opeens zo echt. LIEK...