Yep, hier nog een, mijn vriend is werkplek-systeembeheerder. Wat wil je wten? Of wil je alleen weten wie van de dames op het foum dit doet?
Haha vet hey, wat een reacties! Het gaat over salaris: Hoeveel kan iemand die als Junior-Systeembeheerder aan de slag gaat vragen aan salaris? Wat is normaal? Het is voor iemand die al 2 jaar werkervaring heeft en bezig is met een cursus van Microsoft..
Wij zijn ook bezig een junior aan te nemen. Wij zijn een automatiseringsbedrijf in het noorden. Daar liggen de tarieven en salarissen wat lager. Die junior van ons heeft alleen een MBO systeem netwerk beheer diploma. Hij krijgt een auto. Maar we zijn nog in onderhandeling over zijn salaris.
Mijn vriend is ook systeembeheerder, maar ik denk niet dat je salarissen kunt vergelijken... Heeft een boel met kennis en ervaring te maken hoeveel je voor een bedrijf "waard"bent in de ICT. Dus ik denk dat je niet al te hoog moet grijpen als je nog een beginner bent. Mijn vriend heeft bij defensie gewerkt en heeft al jaren en jaren werk ervaring dus die verdient wel lekker..al kan het altijd beter natuurlijk haha