Wij gaan volgende maand een weekendje weg, in de buurt van Harderwijk. Heerlijk in een welness huisje, jacuzzi binnen, en buiten, sauna enzo. Kortom, heeeerlijk ontspannen!! Nu lijkt het me leuk om s'avonds lekker uit eten te gaan met mijn mannetje. Heb al een beetje rondgekeken wat er allemaal in Harderwijk zit, maar ik vroeg me af of hier misschien dames zijn die iets leuks kunnen aanbevelen. Wij houden eigenlijk wel van al het soort eten
La gabriella, zit op de vismarkt. Italiaans eten en pizza voornamelijk. Erg leuk restaurant, met lekkere wijnen, en hele correcte bediening.
Mama's volle pot is een bistro. Je hebt er van alles en kunt er goed en lekker eten. Vind het er zelf altijd erg gezellig.
Deze dus... In dezelfde straat, maar dan iets meer richting Ermelo zit ook nog n tapasrestaurant Japas/Yapas (weet niet hoe je t schrijft), maar is n echte aanrader...
Er komen een boel leuke tips voorbij, ik ben ook even aan het kijken naar de reviews van de restaurants, maar dat is altijd zo lastig, de één vindt het een toptent, en de ander kan er niets goeds over kwijt Maar wat ik zo zie, zit er dus genoeg leuks in Harderwijk. Tips zijn nog steeds welcom natuurlijk!
Mamta(Indiaas) of Loma(Thais). Bij Loma liep de bediening achteruit van tafel weg, dat dan wel. Maar bij beiden heel vriendelijk.
Tennessee of Japas zijn wel echt vreetschuren. Veel groepen, massa en herrie. Zou ik niet doen als ik 'romantisch' met z'n tweeën uit eten wil, leuk als je met een groep collega's of vrienden bent. Wél: Mama's vollen pot, Bakhuus, Da Gabriele of een leuk Grand Café (zoals De Graaf van Gelre of Hertog Karel, meer casual, dus dat ligt eraan wat je zoekt).
Bakhuus slechte ervaringen mee. in harderwijk: de Admiraal in ermelo: de schout van ermel hier kun je van de kaart maar ook tapas. Japas veel goede verhalen over gehoord maar is wel groot. wil je toch sparibs eten maar iets rustiger als Tennise dan zou ik nog wat verder rijden en naar Putten gaan Vette alice.
Nou er zit genoeg leuks tussen, de schout van ermel lijkt me ook erg leuk als ik de site zo bekijk.. Wordt nog moeilijk kiezen straks..
Wij zijn tijdens een weekendje weg ook naar t Bakhuus geweest en hebben er een hele goeie ervaring mee, erg lekker gegeten daar en gezellig om te zitten qua sfeer!