leuk restaurant in Rhenen e.o.

Discussie in 'De lounge' gestart door Toke, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Wie weet een leuk kindvriendelijk restaurant in Rhenen of omgeving?
    Liever niet te cliche (lees Van der Valk), liefst met een knus eigen sfeertje of juist heel hip.

2. minon

minon Niet meer actief

Tsja wokken in elst maar dat is dan ook cliche denk ik haha. Koning van denemarken is erg lekker en klein restaurant.

3. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    ja, die koning van denemarken ziet er leuk uit! Op de website staat alleen niets over of voor kinderen. Zijn er bijvoorbeeld kinderstoelen?

4. Bika

Bika Niet meer actief

Hadden ze wel meen ik me te herinneren. Is wel 5 jaar geleden ofzo dat ik er voor het laatst ben geweest. Maar ik heb ook nog nooit een restaurant gezien zonder kinderstoel eigenlijk.

5. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Oke, bedankt!

6. Bika

Bika Niet meer actief

Veel plezier!!

7. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Tante Loes is ook leuk. Aan de Rijn, maar ik weet niet hoe het zit met kindervoorzieningen.

8. Nati

Nati Niet meer actief

Ik vind Tante Loes in Rhenen erg leuk!

Het ziet er wat sjieker uit en de gerechten zijn wat duurder, maar het is wel kindvriendelijk. Ik zie er regelmatig mensen met kinderen zitten en wij zijn er ook regelmatig geweest met onze dochter, daar deden ze erg leuk en niet moeilijk mee.

HOME | Tanteloes

9. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Waarom niet gewoon pannekoekenrestaurant de grebbenberg? Daar hebben ze net als de mac een speelhuis voor kinderen Ze hebben veel voor kinderen en zijn ook bestemd voor kids met stoelverkleiners e.d.. zit vlakbij de dierentuin. Tante Loes vind ik de chique voor kids. Ze kunnen nergens spelen e.d.

10. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Oke bedankt! Pas al pannenkoeken op, dus niet zo'n trek in.;)

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Koning van Denemarken is écht heel leuk en lekker. Vaak met plezier gegeten na een dagje dierentuin.

12. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    De koning van Denemarken is echt super!

13. mama2013

mama2013 Actief lid

8 jun 2012
    383
    0
    16
    Inderdaad de Koning van Denemarken, zou ik alleen wel reserveren van tevoren, het is er eigenlijk altijd druk namelijk :)

Deel Deze Pagina