Leuk restaurant nabij beatrix theater

Discussie in 'De lounge' gestart door blike1987, 15 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Vandaag neem ik mijn moeder als verrassing een dagje mee uit, we gaan samen naar de musical en daarna wil ik samen met haar nog ergens gaan eten. We parkeren de auto waarschijnlijk op p1-p5 bij de jaarbeurs, maar ik heb geen idee of we daar een beetje dichtbij het centrum of leuke restaurantjes zitten? Zou fijn zijn als het lopend vanaf het theater te doen is, wie weet wat voor ons?

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Restaurant ruig zit vlakbij het beatrix theater, en anders heb je bij de veilinghavenkade een paar restaurants waaronder beers and barrels.

Verder is het theater naast het station en hoog catarijne, als je daar door loopt kom je bij vredenburg en in een zijstraat daarvan de drieharingstraat heb je ook allemaal leuke restaurantjes!

Veel plezier!

3. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Hagenouw, zit in Hoog Catharijne! Super lekker, vriendelijke mensen. Misschien beter om eventjes te reserveren want het is erg geliefd!

4. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Restaurant Zeyn, vast naast het Beatrixtheater. Hebben evt ook musicalmenu, 3 gangen voor €29,50. Ben er paar maanden terug geweest en heerlijk gegeten.

5. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.025
    3.259
    113
    Restaurant Het Zuiden in de Mariastraat (even Hoog Catherijne doorlopen en je bent er). Heerlijk gegeten en supervriendelijke bediening.

Deel Deze Pagina