Vandaag neem ik mijn moeder als verrassing een dagje mee uit, we gaan samen naar de musical en daarna wil ik samen met haar nog ergens gaan eten. We parkeren de auto waarschijnlijk op p1-p5 bij de jaarbeurs, maar ik heb geen idee of we daar een beetje dichtbij het centrum of leuke restaurantjes zitten? Zou fijn zijn als het lopend vanaf het theater te doen is, wie weet wat voor ons?
Restaurant ruig zit vlakbij het beatrix theater, en anders heb je bij de veilinghavenkade een paar restaurants waaronder beers and barrels. Verder is het theater naast het station en hoog catarijne, als je daar door loopt kom je bij vredenburg en in een zijstraat daarvan de drieharingstraat heb je ook allemaal leuke restaurantjes! Veel plezier!
Hagenouw, zit in Hoog Catharijne! Super lekker, vriendelijke mensen. Misschien beter om eventjes te reserveren want het is erg geliefd!
Restaurant Zeyn, vast naast het Beatrixtheater. Hebben evt ook musicalmenu, 3 gangen voor 29,50. Ben er paar maanden terug geweest en heerlijk gegeten.
Restaurant Het Zuiden in de Mariastraat (even Hoog Catherijne doorlopen en je bent er). Heerlijk gegeten en supervriendelijke bediening.