Maar ik vindt dus De Sniep heel lekker, en Hoeve Kromwijk idd. En in Voorschoten zit restaurant De Knip! Niet goedkoop maar SUPERLEKKER!
Het poortje van verlaan in rijswijk, klein knus en heel goed. Reserveren is wel aan te raden Verder is gaucho's in den haag lekker wel wat duurder maar super goede steaks of restaurant 1837 in nootdorp. Heeft ook de terrasen prijs gewonnen, smullen Nou iig veel plezier waar je ook gaat eten
Mjammie ... lekkere opties allemaal! Waarschijnlijk wordt het tapas! Maar heb nog een paar dagen om te beslissen!
En niet duur. Was er met manlief voor ons vijfjarig huwelijk, hadden de Ibericoham van 14,95 en moesten alsnog maar 66,- afrekenen. Vind ik niet heel duur.
la cubanita.. zijn meerdere vestigingen van.. vriend van ons heeft zijn zaakje in delft.. erg lekker en gzellig tapas eten
Maar mijn man is echt een grote eter. Ik denk dat wij het niet redden met 66 euro. Dus ik zoek iets waar je onbeperkt kunt eten, anders is het niet te betalen.
Ik ben al eens eerder bij la cubanita geweest, maar vond de kaart niet echt uitgebreid qua tapas. Maar is dan wel weer de goedkoopste
Met deze wensen moet je naar Shabu Shabu Wil je echt lekker en goed italiaans eten, dan is Impero Rromano in Den Haag een aanrader.
De wok in Delft. Door de week,s 22.50 euro pp alles eten voor dat bedrag en ook drinken wijn sterkte drank ect. Vrijdag zaterdag zondag 25 euro pp. Wokmaster www.wokmaster.nl/Wij heten u welkom in ons ruime en sfeervolle restaurant. Onze ervaren koks en bediening bezorgen u graag een sfeervolle en smakelijk avondje uit. 9 Google-recensies Bachsingel 1 2625 SZ Delft 015 262 9947 Ben er een paar keer geweest en was prima te doen en nog gezellig ook. Het is aan de overkant van mijn flat en is een hit in Delft.
Los Muchachos had altijd onbeperkt spare-ribs eten en die vind ik de beste die ik tot nu toe gegeten heb.
Wokmaster vond ik zelf vergeleken bij Rosarium of de Gouden wok niet zo heel erg lekker. Gouden wok is veel uitgebreider, meer keuze. De Griek bij de Mient (kamperfoeliestraat dacht ik) is ook erg lekker en heel gezellig!
Nou voor 66 euro daar heb je een hoop tapas voor. Onbeperkt is sowieso bij de meeste zaken beperkt bijv. Shabu Shabu 3 rondjes van max 10 stuks. Alles wat je laat staan moet je alsnog afrekenen.
Jullie gaan op woensdag toch? Als ik me niet vergis heeft El Pueblo in Zoetermeer op woensdag onbeperkt tapas?