Ladies, ik heb wat inspiratie nodig, willen jullie mij helpen? Wij gaan binnenkort laminaat leggen in onze slaapkamer. We hebben nu blauw tapijt (ja idd; what was I thinking toen ik dat liet leggen?!). We hebben champagnekleur muren (spachtelputz) en donkerblauwe overgordijnen van muur tot muur. Ons bed is beige, Zeg maar die kleur die je ziet in de "Hoeveel weken ben je zwanger wekenteller" in de banner van moeders voor moeders (zie hierboven). Het is een boxspring, dus alles is beige aan het bed. Nu wil ik de muur achter ons bed een andere kleur geven. Ik weet alleen niet welke kleur.. Welke kleur zal mooi passen bij een beige bed / hoofdbord, een lichtbruine laminaatvloer, champagnekleur muren en donkerblauwe gordijnen? Tnx alvast voor het meedenken!
ik zou gaan voor taupe kan bij donkerblauw champange, bruin en beige Bekijk bijlage 173033 of de bruine kleur van de vloer terug laten komen dan lijkt je kamer ook groter succes liefs Hellen ps onze gordijnen zijn taupe en passen echt bij veel kleuren
Als de muren niet erg grof zijn zou je er wel vinylbehang overheen kunnen plakken dat is dikker en verbergt dus wel oneffenheden.. Ik zou anders voor een Donkergrijze kleur gaan.
Inderdaad dat donkerdere tintje turqoise zou er ook goed bij passen! En dan wat lichtblauwe accessoires ofzo?
hm.. kijk, daar komen de ideeen! Dank dames! Ik ga ze eens de revue laten passeren thuis bij manlief, kijken wat hij zegt. Mijn zwager is altijd zo creabea bezig, hij had een potje bordeax rode verf, en zag glitters van zijn dochter. Hij heeft een "snufje" glitters door de verf heen gegooid en zo de muur geverd. Wauw echt zo'n mooi effect!