Hoi allemaal, Zijn er hier mensen die het autostoeltje van Maxicosi hebben Maxicosi Priori SPS Stone/groep1. Zo ja ben je er tevreden over? groetjes vruchtje
Wij hebben de priori sps maar niet de stone (is dat een bepaalde kleur?). Wij zijn er ontzettend tevreden over. Heel fijn stoeltje!
De stone is inderdaad een kleur Wij hebben de maxicosi priori sps enzo, die met rood. Ben er ook tevreden over.
Wij hebben dit stoeltje ook en zijn er erg tevreden over. Goed stoeltje, goede prijs! Ik heb er toevallig gisteren nog een bij gehaald (de stone, erg mooie kleur) voor in de tweede auto.
Stone is de zwarte kleur, snap niet dat ze het niet gewoon "black" noemen.. maar goed Wij moeten hem nog gaan halen, en zag dat de sps serie van maxi cosi in de aanbieding is bij de prenatal Dus misschien een tipje edit: pas in de aanbieding vanaf 11 december lees ik net, solly
ja dankje voor de tip. Ik zag het ook staan in foler van Prenatal vandaar dat ik even wilde verifiëren of het een goede stoel is. Volgens mij is 100 euro ook niet zo heel duur voor autostoel. Wij hebben 2 auto's dus ook nog eens 2 stoeltjes nodig
Bij de babydump is de Priori SPS ook 100 euro. Heb er zaterdag 1 gehaald, idd 2e autostoel, de 'desert' kleur hebben wij.
Prima stoel! Voor ons viel de keuze op deze stoel omdat onze dochter in alle stoelen met een hoofdsteun acuut begon te brullen en te wriemelen. En in vergelijking met andere stoelen is hij inderdaad niet zo duur. Wij hebben er meteen twee gekocht, want overzetten van de ene auto in de andere is wel een gedoe. Bij Babydump, Babypark en Gardo zijn ze trouwens standaard 99 euro......., bij sommige winkels hebben ze ook bepaalde kleuren voor 89 euro.