Ik heb nog hele mooie merkkleding te koop! Rokjes,Vestjes,Giletjes,Blousjes etc! De kleding is van verschillende merken; -Jubel -Name it -Moodstreet -Barbera Farber -Mexx -Z8 -Cake walk -Lief! Doe een leuk bod en het pakket is voor jou!! (Eventueel ook los te koop, maar het liefst in 1x) Ik kon helaas maar 2 foto's oploaden, maar heb nog 1 foto met alle rokjes etc erop....
Hoi hoi, sorry voor de late reactie! Ik vergat al helemaal om hier terug te kijken, omdat ik al allemaal prive-berichten kreeg... Voor het hele pakket zou ik toch wel graag 50 euro willen hebben, aangezien er prijzige kledingstukken tussen zitten. @Sammie88; Alleen een donkerblauw rokje heb ik van het merk Z8 hieronder trouwens nog de 3e foto met kleding!! (Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb bij het eerste bericht, om gewoon een 2e berichtje te plaatsen met de laatste foto haha)
Sorry sorry!! het was hier erg druk thuis met m'n zoontje waardoor ik al een tijdje even niet heb gekeken in m'n eigen topic! Ik heb het pakket van t weekend verkocht aan een bieder op marktplaats! Ik hoop dat jullie nog een ander mooi pakket kunnen vinden! Over een paar maanden heb ik weer een paar nieuwe pakketjes waarschijnlijk! nogmaals excuus!