Gisteren heeft onze Timo zijn eerste keer een papje gegeten van de lepel aan het einde zag hij zo uit: Nog meer leuke eerste hapjes foto's?
Leuke foto! Maar mag ik vragen waarom hij nu al voeding krijgt? Ik zie dat hij nog geen eens 4 maanden oud is! Het advies is toch om pas bij 6 maanden met bijvoeding te beginnen en indien noodzakelijk bij 4 maanden, en jou kindje is zondag pas 4 maanden? Dit lijkt me echt wel erg vroeg hoor!
Ik ben ook met "vaste voeding" begonnen met 4 maand. Onze kinderarts hier had het zelf voorgesteld om reeds te starten. Af en toe snap ik alles niet meer. De ene zegt zo en de andere zegt zo... Ik heb eruit geleerd: doen wat je moederinstinct je verteld, anders wordt je nog gek van alle adviezen die worden gegeven!
Hier krijgt ze ook af en toe al een paar hapjes fruit. Ze vind het heerlijk en als ik zelf niet zou stoppen na een paar happen zou ze zo al een half potje leegeten. Ze is dan ook altijd boos na die paar hapjes. En de mijne is maandag 4 maanden.
Nou die drie dagen zal ook niks uit maken wel. En daarbij dat vraagd t.s niet ze vraagd om leuke foto.s van kindjes die net eten ect ect. En je mag van af 4 maanden gewoon bijvoeding geven, 6 maanden is het uiterste dat je er mee moet beginnen. Pff ik hou op woord gewoon kwaad om ongevraagd advies. T.s leuke foto trouwens En hier een foto van dochterlief met ook een van haar eerste hapjes. Peen
Ja haha, moet wel zeggen dat ze erg netjes eet bij mij. Had verwacht dat ze het gelijk er weer uit zo duwen maar ze slikt het bijna allemaal gelijk door. Hopelijk eet ze over een jaar ook nog zo netjes haha
Haha, schitterend die foto's. Ik zie het al, fototoestel in de aanslag als mijn meisje haar eerste hapjes krijgt
meiden laat je niet opfokken. mijn zoontje is de 20e geboren. ik ben de 15e toen hij 4 maanden was begonnen met fruit. kindje geeft heel duidelijk aan wat hij wel of niet wil en of het goed valt of niet. die 5 dagen maken dan ook niet meer uit. ondertussen is hij 5 maanden en heeft een supermooi ritme en is in 3 weken tijd 1kg aangekomen!!!! doe waarvan je denkt dat goed is!!! ik heb helaas geen leuke foto want mijn zoonte knoeit niet, vind het volgensmij veel te zonde om iets te laten vallen hahaha. hij eet letterlijk zonder te knoeien.