Hey meiden, Ik heb jullie advies nodig. Krijg een beetje het idee dat mijn zoontje uitgespeeld is met het speelgoed wat hij heeft. Wat vond/vind jullie zoon of dochter leuk op deze leeftijd. Ik heb wel een bak vol lego primo staan maar daar is hij nog net wat te klein voor. Knisperboekje is op dit moment het enige wat hij nog leuk vindt. Hij verveelt zich dan ook snel. Wat heeft hij wel: Knisperboekje ramelaar (hema) Sophie de giraf woezel en pip doek met rammelaar octopus met spiegel en bijtdingetjes. en nog wat simpele knuffeltjes enzo Wie heeft voor mij de ideale baby gadget? Alvast bedankt!
Finn vindt momenteel het speelgoed van v-tech erg leuk...wij hebben winnie the pooh rammelaar en vtech beertje. Verder heeft Finn zón ding in de box staan waar hij dan met z;n voeten tegenaan trapt en wat dan beweegt, vind ie ook erg leuk... Knisperboekje hier ook nog wel één van de favorieten...
- hier zijn ze dol op een poppetje van Chicco, een multifunctioneel ding waarbij elk lichaamsdeel van een ander materiaal is gemaakt, buik is een rammelaar en aan de voeten zitten spiegels. Echt een leuk ding en je kunt het aan alles ophangen (wipstoeltje, maxicosi). - baby-gym.. favoriet hier, nog steeds; - en raar maar waar, mijn kindjes zijn helemaal dol op de verpakkingen baby-billendoekjes. Dat knispert leuk, ze kunnen het 'open' maken, en staat meestal een baby afgebeeld die naar ze lacht. Het kan vaak iets zo simples zijn hoor... En als je een speeltje weglegt voor een paar dagen en daarna weer geeft is het weer 'nieuw' voor je baby.
Wij hebben gister een baby-walker van v-tech gekocht. Je kunt er een bord afhalen met allemaal lichtjes en geluid en draai-dingetjes enzo. Hij vond het helemaal geweldig. Ook de baby gym is hier nog steeds favoriet. Als ik hem boven hem zet reikt hij er al met zijn handjes naar. Ook een rammelaar van plastic in de vorm van een bloem is helemaal favoriet.
Alvast bedankt. Het inderdaad leuk als het wat dingen zijn waar hij later ook mee kan spelen. De babygym hebben wij van chicco maar daar vind hij echt niks maar aan mept er maar op los. Nu hebben we hem in de box hangen maar vind hij er nog steeds niks aan. Hij is wel ondezoekend. Dus bekijken, frutselen enz. Oja de verpakking van de toetenboeners vind hij ook wel erg leuk maar zitten van die scherpe randjes aan. Ik zal eens even op zoek naar jullie tips.
Ik heb deze even opgezocht. Hoe speelt je zoontje er nu mee? Die van mij kan nog niet zitten namelijk. Of kun je het ook in de box hangen?
je zoontje zal waarschijnlijk zeer binnenkort wel kunnen zitten, dan zijn de volgende speeldingen erg leuk, waar hij evt. nu ook al liggend mee kan spelen: ringtoren speelkubus met aan alle kanten verschillende dingen waar hij aan kan draaien en friemelen vormendoos waar ze zelf dingen in kunnen stoppen en mijn zoontje is ook helemaal weg van v-tech helicopter Bekijk bijlage 46317 hij draait aan de wielen en de propellor en er zitten 4 grotere plastic ballen bij waar hij ook graag mee schud en laat vallen en weer oppakken enz. deze heeft hij gekregen toen hij 7 maanden was en is er meteen helemaal gek van ik merkte bij hem ook dat ie rond de 5 a 6 maanden een beetje verveeld begon te raken van zijn speelgoed rammelaars e.d. ik heb er ook voor gekozen om wat speelgoed vanaf 9 maanden of 12 maanden te kopen, meestal kunnen ze daar al wel mee spelen vanaf 6 maanden, zolang het niet te zwaar is. hoop dat je hier wat aan hebt!
oh en deze is ook een grote hit, ook vanaf dat ze kunnen zitten, daarvoor kunnen ze ook al wel met het varken en schaap spelen of je kan er samen met je kindje mee spelen. als je de koe naar beneden drukt gaat de wagen rijden (niet heel ver, ongeveer een meter) Bekijk bijlage 46319
Hier heb ik zeker wat aan.. Ik ben nu aan het zoeken vorr zo'n knuffel poppetje die van alles kan zo een die adi noemt. En nog iets voor erbij waar hij echt wat langer mee kan spelen. Er is zoveel leuk spul maar hij zit nu echt in zo'n tussen leeftijd. Ik vind die helikopter wel erg leuk. Heb hier wel wat van die woezel en pip plastic ballen liggen maar die vallen steeds uit zijn handen en rollen dan weg. Dus dat is nog niet echt een succes. Moet hij net iets ouder zijn. Heb ook zo'n tuimelpopje.. ik dacht is leuk voor als hij op zijn buik ligt maar hij vind er niks aan (????) Tja wel lastig leuk speelgoed vinden.
De nijntje zacht blokken zijn ook erg leuk. Ik maak een toren en beau gooit hem om, enorm lachen. Als hij straks goed zelfstandig kan zitten kan hij zelf gaan bouwen.
We hebben het bord eraf en die hebben we dan met een touw vast aan de box. Als hij dan op zijn buik ligt kan hij iig bij de onderste knoppen. En dat ding begint uit zichzelf ook af een toe een liedje te doen. Ik heb em voor 15 euro op marktplaatsn gekocht.
Julie kreeg met kerstmis van mijn ouders de Brilliant Basics blokken van Fisher Price...en sindsdien is ze eraan verslaafd! Ze kan er veel mee doen, lekker mee friemelen. Op elk blok zitten verschillende "oefendingetjes" (luikje, ronddraaidingetje, rateltje enz). Errug leuk speelgoed! bol.com | Fisher-Price Baby Speel- en stapelblokken, Mattel | Speelgoed
Miffy.. dat ziet er erg leuk uit idd! Ik heb mijn bestelling al geplaatst jammer genoeg! Ik heb het vtech loopkarretje besteld een elmo knuffel (ik vind elmo zo schattig en lief) en nog een boerderij boekje van fisherprice. Groetjes miffy.. ik heb ze er toch nog bijbesteld. lijkt me echt wat voor hem. Wat is het toch leuk die kleintjes verwennen hihi. Het meeste spul wat ik hier heb is echt babyspeelgoed en gekregen dus mag ook wel eens toch ?