ze hadden hier pas bij de prenatal van die grote puzzelstukken voor op de vloer in de aanbieding. Geen idee of ze er nog wat oevr hebben, maar missch daar eens kijken? Gisteren sloeg Tycho hier met zn handjes als een gek op de laptop... en toen kreeg ik ineens zwart scherm en er verschenen een paar letters: MALFUNCTION... oeps!!! Hahah ik kon helemaal niks, dus ik hem de batterij leeg laten lopen en dat ding niet meer aangeraakt. Net toen ik mijn vriend wilde vertellen van deze melding, zette hij de laptop aan en hij deed het weer. hahaha ik dacht echt dat ik hem moest vertellen dat zoonlief zn laptop had gesloopt. De sleutel die hier in de deur hangt vindt Tycho ook leuk, maar goed die kan zich al optrekken en langs de meubels lopen. Als hij zich optrekt bij de deur en zich helemaal uitrekt en op zn teentjes gaat staan, kan hij er net bij. Erg leuk gezicht hahaha. En dan die geludijes: euh euh euh. Maar goed, das off topic Ook leuk zijn vogels en vlinders die hier in de tuin langskomen.
Die puzzelmat hebben ze ook bij de intertoys. Verder heb ik geen tips, mijn meisje is nog een stuk jonger
Jeps wilde ik net tikken.. ze hebben een grote bij intertoys.. Hier er ook aan gedacht zo'n ding te kopen.. maar hier is het maar bar interessant om NIET op het kleed te liggen Dus ga dat ook maar niet kopen.. Mijn dochter rolt van het boxkleed af (ligt hier op de grond) om hem dan over zich heen te trekken
zoontje blijft hier eventje sop het matje spelen, gaat dan op ontdekkingreis...maar telkens leg ik allerlei speelgoed eorp..en dan komt ie er toch weer terug...en blijft dan weer een tijdje... hier is het echt zijn hoekje zegmaar, hij zoekt steeds zn speelgoed op
Hier is momenteel alles leuk wat niet van kleine man is: speelgoed van grote zus, telefoon, de muis, het toetsenbord, afstandsbediening. Van zijn eigen speelgoed is vooral de actifity kubus het leukst, hele kleine dingetjes om te bewegen. Matten op de vloer hebben hier ook geen zin meer meneer schuift/rolt de hele kamer door. De box is alleen nog een slaapplaatst voor hem.
ik heb puzzel van de intertoys met diertjes ipv cijfers, vond ik leuker als je googled op foam puzzel krijg je best veel resultaten..
okee dank je wel iedereen ik ga gelijk even zoeken! die kleine man kan nog niet kruipen (tot groot ongenoegen van hemzelf ) dus die word alleen maar boos als ie op de grond ligt omdat ie niet vooruit komt. draaien is op de grond niet boeiend genoeg geloof ik dus ik wil zo'n mat, met speelgoed erbij.. lijkt me wel leuk voor hem. alleen even opletten dat de hond zn speelgoed niet pakt de hond speelt nogal graag
silly, wat je ook kunt doen...zodra baby zijn speelgoe dop de grond heeft...je eigen hond bijv en nieuw speeltje geven, zodat het duidelijk si dat die van hem is! en dan bijv dat ook steeds op de zelfde plek neerleggen, zodat hond die ook weer kan pakken
@silly88 wij hebben ook hetzelfde puzzelding voor op de vloer, maar dan bij de blokker vandaan, ook voor 5 euro... misschien zit die wel bij je in de buurt? Overigens moeten wij m iedere keer opruimen omdat de kat er steeds in gaat hangen...en ik erger me groen en geel aan die cijfers die er iedere keer uitvallen als je m opruimt. Oh en mijn zoontje haalt de cijfers er steeds uit en gaat erop kauwen. Verder is het een leuk ding om te zien hoor
nou ik heb die puzzel bestel van de week alleen stond erbij dat je van tevoren niet weet welke uitvoering je krijgt (letters, cijfers of dieren. en het is vandaag binnen: de dieren uitvoering. ik heb ook een dierenmobieltje besteld van vtech haha (9maanden+) aangezien ie altijd onze telefoon wil hebben en van fisher price 3 auto (6maanden+) dus ben helemaal blij