Leuk speelgoed baby 4 tm 6 maand

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LailiejLoe, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

Hi,

Ik heb een vraag. Wat voor speelgoed is nou echt heel leuk om te hebben voor je baby. Iets waarmee ze zich even kunnen vermaken.

Ik heb voor Max een babygym, maar dat vind hij echt helemaal niks aan. Ook heb ik een schommelstoel en dat vind hij geweldig. Nu wil ik wat dingen halen wat heel leuk is.
    Mag ook al voor wat ouder zijn zoals 6 maand. (een loopstoel lijkt me bijvoorbeeld heel leuk als die kan zitten).

Heeft er iemand tips? Wat moet ik hebben voor mijn ventje dat hij zich gaat vermaken in de box of op een kleedje?

2. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Een zachte bal (eventueel met een geluidje), voelboekje, knisperboekje, van die plastic sleutels, zachte blokken, een spiegeltje. Zo'n boog was hier favoriet.
    Maar eigenlijk ben jij het leukste speelgoed: jouw stem en jouw gezichtsuitdrukking. Ik las toen al voor en zong vaak liedjes voor mijn dochtertje.

3. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Onze dochter vond op die leeftijd de tuimelaar leuk (als ze op de buik lag), verder zoals hierboven al genoemd zo'n plastic sleutelbos en een knisperboekje.

Loopstoeltje zou ik zeker als ze zo jong zijn nog niet voor kiezen, volgens mij is dat zowieso niet echt goed voor de heupjes heb ik ooit gelezen.

4. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48

Deel Deze Pagina