Mijn dochter is bijna jarig en wordt 2! ik vind het een moeilijke leeftijd om iets te bedenken qua speelgoed. wat ze al heeft: schommelpaard fietsje poppenwagen zandbak met toebehoren schommel glijbaan speelgoedkassa poppen/knuffels met toebehoren little people diverse soorten puzzels/boekjes blokken/blokjes speelgoedauto's stapelblokken met geluiden. boodschapmandje serviesje's grote legpuzzels kralenboog muziekinstrumentjes. potloden Wat ik al heb gevraagd: schooltasje met beker en bakje voor naar de peuterspeelzaal, waskrijt,kleurboek,spulletjes voor haar prinsessenkamer. Dus als iemand nog een ideetje heeft wat hierboven niet is beschreven?
Ja daar heb ik ook al over nagedacht maar die dingen zijn zo verschrikkelijk duur! en op marktplaats hier niet in de buurt
Enkele dingetjes die mijn zoontje leuk vond (en vindt, hij is nu 3,5 jaar) op die leeftijd: - Duplo, je hebt er ook bijv. een trein van - Klei met vormpjes - boekje of dvd van Bumba - stofzuigertje van Playskool - Teletubbiehuis - Vingerverf - keyboardje - kinderfototoestel - spulletjes om mee in de zandbak te spelen - de Winnie the Pooh telefoon van V Tech
Laptop Onze kleine meid krijgt een Dora laptop als ze twee is. Bij de opvang speelt ze al regelmatig met deze laptop. Een loopfiets is ook erg leuk. Bobbycar (princess uitvoering)
Een fiets! 12 inch met zijwielen! Deze krijgt Tijn van oma. Wij weten het nog niet, maar zit te denken aan de vrachtwagen van little tikes. Verder wat ideeen: Laptop Houte trein van ikea Klei met vormpjes Mooie boeken(jip en janneke, rupsje nooit genoeg, mooiste visje van de zee etc.) Duplo Ballen tent Kleding Peuterbed??? suc6 met iets leuks verzinnen! kus miek
Schildersezel van bij de Ikea! Fenneke vind het geweldig! Alleen wel een schortje erbij kopen anders worden de kleertjes zo vies.