Leuk speelgoed voor een baby van 8 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Prinsessa, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Er is vast nog veel meer dat ik voor je kan opnoemen, zal het hier posten als er nog meer in me opkomt.. Denk dat je zo wel een beetje een idee hebt :D

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb vd week een piano gekocht, een speelgoed telefoon en een blokkendoos gekocht die goed in de smaak vallen!

Verder zijn nijntje (met knopjes en geluid), de ringen om op te stapelen en verder alles wat niet van haar is erg leuk:p.

3. Leo85

Leo85 Niet meer actief

De babywalker van Vtech is echt superfijn!

Ik heb hem gewonnen bij de Prenatal.. Mijn dochtertje is er nog steeds erg druk mee.. In het begin alleen het paneel los in de box of op de grond, als die knopjes en geluiden en lichtjes: helemaal geweldig!

Nu staat ie al een tijd op het wagentje.. Ze zit ervoor om ermee te spelen.. Sinds kort probeert ze er ook achter te gaan staan, maar valt dan nog regelmatig om omdat ze er teveel op leunt of zich met ding en al naar achter laat vallen ;) Als ze straks wat beter kan staan/lopen dan kan ze zich er nog steeds goed mee vermaken denk ik!

4. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben deze. Dochterlief vindt hem geweldig. Ze gebruikt hem ook als loopwagen (ook al heb ik er antislip onder gemaakt, de duwt net zo hard tot hij van zijn plek komt). Voordeel van deze is de 4 standen, zo kun je afwisselen en hebben ze steeds andere geluidjes.

De roze V-tech loopwagen hebben wij ook staan. Ook erg in trek, ze heeft alleen nog niet door hoe ze hem kan draaien dus het zijn rechte stukken en dan BOEM, tegen de muur, kast of mama's benen aan.

Alicia kan ook erg zoet zijn met een leeg pak drinken (bar le duc is lekker groot) of een lege spafles.

5. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Heel erg bedankt voor alle reacties! En bloem, heel lief dat je die linkjes erbij hebt gezet :D

De babywalker van V-tech hadden we al op het oog, die gaan we deze week kopen samen met de toet toet auto'tjes om mee te beginnen. Ik ben benieuwd!

6. soeee

soeee Niet meer actief

Bloemmm: Bedankt voor al je linkjes! Zitten leuke dingen bij :D

Prinsessa: Zag eerst alleen je topic titel en toen dacht ik: dat wilde ik ook vragen! Was jij het! :D

(p.s. Vind het zo jammer dat je zaterdag niet mee kunt :( )

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Geen dank meis! Ben blij dat er iets voor jullie tussen zit :D
    We hebben inmiddels zoveel speelgoed haha!

8. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze wilde ik ook aanraden! Dit was een grote hit bij mijn zoon. De kar an sich niet eens zo, maar het activity bord is fantastisch. Mijn dochter van 5 maand is er ook al weg van.

9. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Haha, hier een dame van 9,5 maand die het ook geweldig vind om speelgoedbak uit kast te trekken en op z'n kop te gooien, en dan vervolgens alles om haar heen te gooien zodat mama bijna haar benen breekt:D

11. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Onze dame is 9,5 maand. Ze vind blokken leuk en de stapelbekers zijn ook favoriet. Ook is ze vd details; het wieltje vd blokkenkar alsmaar laten draaien bijvoorbeeld. Ze kan dan heel geconcentreerd bezig zijn en heeft niks meer door van haar omgeving. Ook samen met de bal spelen vind ze leuk.

Deel Deze Pagina