Leuk speelgoed voor in de tuin

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mini25, 2 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelies

Waterlelies Niet meer actief

Wij hebben een zandbak, grote watertafel, pionnen voor voetballen, stoepkrijt en bellenblaas, een aantal kiepwagens en in de zomer een grote plastic eend die water sproeit. Ik hd ook nog een speelhuisje en glijbaan, maar daar zijn ze beide te groot voor. Als de tuin iets groter was had ik een groter speelhuisje gehaald.
    Ze kunnen altijd hutten bouwen van alle tuinstoelen en tafels,
    Gelukkig hebben ze hier genoeg aan, want een trampoline past niet:oops:

we willen nog wel wat van dat houten speelgoed halen. Ringgooien of bowlen bijv. Staat nog wel eens in de lidlfolder of bij lobbes

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.880
    113
    Alles er uit en trampoline er in? :p

Hier hebben we in onze postzegel een trampoline en een konijnenhok daarmee is de tuin vol. :roflmao:

owly en Waterlelies vinden dit leuk.
  3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Hier een balkon met zandbak met het nodige speelgoed, wat grote plastic auto’s en een watertafel. Helaas maar een balkon van 1,5m diep. Dus veel ruimte is er niet. Ik zou zoooo graag een tuin willen!

4. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Wij hebben een wat groter glijbaantje, trampoline, zandbak en watertafel.
    Eigenlijk bij de kinderen allemaal een groot succes. De watertafel vind ik zelf soms wel een geknoei en er zijn al snel best veel dingen van kapot gegaan ondanks normaal gebruik. (Van Little Tikes voor €79,95 destijds)

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.998
    15.034
    113
    Een 2 liter gieter en tig verschillende bakjes. Ze heeft van alles en nog wat met dr watertafel maar de gieter is t helemaal. We hebben ook zo'n schelp zandbak maar wat een rotding is dat.

Deel Deze Pagina