Wie heeft er inspiratie voor een leuke tekst namens groep 8 ? Het kan natuurlijk simpel, zoals dit; bedankt voor de leuke tijd... maar we willen iets.... leukers? Grappigers? Wat ook nog leuk is om te lezen voor de kinderen die achterblijven, omdat het zo'n fijne tijd was... ik heb het al aan wat kinderen gevraagd, maar die weten het ook niet... die hebben volgens mij liever dat wij met voorbeelden komen - waaruit ze kunnen kiezen.....
Wat een leuk idee, zo'n deurmat! "We liepen hier de deur plat, maar nu zijn we het zat!" Even voortbordurend op Vero0504
Wij zetten de volgende stap! Of allemaal maatje 28 voetjes naar binnen gericht en maat 38 voetjes naar buiten gericht, jaartallen 2014 en 2022 erbij. Tekst: bedankt voor alles! Groep 8
Leuk idee van die kleine voetjes en grotere voetjes... eens kijken wat er mogelijk is... iets met de volgende stap is ook leuk . "Dankzij jullie zijn wij klaar voor de volgende stap!" komt zo nu naar boven - eens kijken wat de anderen er van vinden...
ik vind m geweldig haha - maar als ik bedenk hoe slecht mijn kinderen in spreekwoorden zijn etc... denk ik dat de kinderen 'm misschien maar raar vinden maar ik ga 'm zeker meenemen en voorleggen -ik ben benieuwd!
Ik weet dat je om een deurmat vroeg maar toch nog een ander idee Wij hebben vorig jaar een stoeptegel laten maken met alle namen van de kinderen erop en deze ligt op het schoolplein. Het leuke hiervan vind ik dat iedere groep 8 het kan doen en er zo een soort 'walk of fame' ontstaat. www.gozi.nl
dat hebben wij 2 jaar geleden ook gedaan - met een foto erop zelfs.. maar de foto was achteraf niet zo mooi... te donker... Dus hier was het niet zo geslaagd. Verder gaan ze binnen nu en 2 jaar verhuizen... dus ook dan is het niet zo praktisch. Veel kadootjes vallen ook af omdat het óf al gedaan is - óf lastig vanwege de verhuizing. (bestickering voor in de school op de trappen of voor op het plein, iets van een mooie boom of beplanting, moestuin - achtig iets.. )