Rotterdam natuurlijk 3 grote winkelcentra! Alexandrium, Centrum (koopgoot) en Zuidplein. Alexandrium en Zuidplein zijn overdekt
Hallo dames, Hardstikke bedankt voor jullie reacties! We zijn er uit........We gaan morgen naar Den Bosch! Groetjes Lieselot
voor een volgen tripje: - Haarlem (erg leuk) - Utrecht (gracht is schitterend, veeeel terrasjes) - Arnhem (gezellig) - Amersfoort (mooie oude huizen, vele leuke winkels, parkeren minder duur dan andere steden) have fun! shop 'till you drop.
Idee voor de volgende keer, Gent. Super gezellig, mooie oude binnenstad met kastelen en oude kerken, een hele zooi kleine aparte winkeltjes en ook alle grote winkels, fantastische restaurantjes en terrasjes... En een supersfeer, daar kan naar mijn mening geen stad in NL aan tippen!
Goede keus; Den Bosch! Ik ben ook een echt bossche Enne wel Bossche Bollen eten bij Jan de groot op de Stationsstraat! Veel plezer.
Hallo Dames, Allemaal heel erg bedankt voor jullie tips! We zijn uiteindelijk toch naar Utrecht gegaan en het was echt een hele leuke dag en het is zeker een mooie stad met erg veel winkeltjes........... We zijn hoge catarijne in geweest, maar het grootste deel van de dag zijn we in het oude stadscentrum geweest. Zou er zo nog een keer gaan winkelen! Groetjes Lieselot
Wij zijn het weekend in Veenendaal geweest en was ook super. Alle winkels zijn er en er zijn naast het grote overdekte centrum ook nog allemaal winkeltjes buiten en nog een kleiner overdekt centrum. Ook zitten er vlakbij het centrum nog een babydump en babymax en in het centrum een prenatal haha.
den bosch vidn ik het leukst om te winkelen, woon zelf in nijmegen, vind niks aan om te shoppen hier in nijmegen
yup yup Utrecht is een heerlijke stad om te winkelen, alleen soms wel wat weinig loopruimte als het goed druk is met de marktkraampjes langs de grachten.. Arnhem ook heel leuk kom er al... ehm... nja... sinds ik me kan herinneren en heb me er nooooit verveeld! Kan er echt de hele dag rondhangen en dat heb ik niet snel.. Nijmegen is ook leuk, vooral ook even goed kijken waar de apartere kleinere winkeltjes zitten. Maar uitgaan in Nijmegen is leuker Amsterdam is ook heel leuk, ik heb altijd veel gehad aan de markt(noemde het altijd de grote markt, maar waar het ook al weer zat.. :s) Apeldoorn zit een winkel waar ik vroeger wel mijn alto kleding vandaan haalde maar die is wat minder geworden qua collectie.. Het centrum is echter wel heel leuk winkelen ook voor de rest, maar ik twijfel vaak om naar apeldoorn te gaan omdat ik meestal daar al na een paar uur klaar ben.. Groningen, ook leuk om te winkelen, nog niet veel de stad in geweest maar weet wel dat er een heel goede(naar mijn mening) lingeriezaak zit. Zeker als je zoals ik katoen ondergoed draagt biedt deze winkel een goede uitkomst qua sportieve leuke modellen met bijpassende BH's! Veel winkeltjes, en ook hier weer goed kijken naar de vele straatjes, want er zitten er een paar verborgen voor het snelle oog. Alkmaar, heel leuk om te winkelen veel verschillende winkeltjes en vooral ook bijzondere winkeltjes als je goed kijkt. Veel kleine gezellige straten. Eindhoven vindt ikzelf weer wat minder, opzich een gezellig centrum maar qua winkeltjes niet zo heel bijzonder qua wat ik heb gezien, maar ik zal wel een hoop gemist hebben wegens tijdgebrek. Maastricht wel geweest, leuk centrum, maar te weinig tijd doorgebracht om goed te oordelen. Leiden is ook leuk, vond de binnenstad erg gezellig(was er met de aankomst van sinterklaas). Maar ik moest zo snel weg dat ik niet heel ver ben gekomen helaas.. Zwolle is ook heel gezellig, leuke straatjes, vooral als je goed rondkijkt ehm.. tja.. verder weet ik het ff niet. Maar dan is er weer wat bij voor alle volgende die willen shoppen in een onbekende stad haha!