Hier in de buurt komt de theatershow van Juf Roos. Ik vroeg me af of dit ook echt leuk is om naar toe te gaan. Dus hebben mensen ervaring met haar show? Ik zag dat er alweer een nieuwe juf roos is. Een aanrader of toch maar voorbij laten gaan?
Ik ben naar deze show geweest met mijn dochter, een paar jaar terug. Ze was toen 3. Het waren niet de 'echte' Roos en Gijs, maar het was een hele leuke interactieve show en mijn dochter genoot er echt van! Ik vond het wel een aanrader.
Hier is het ook niet de "echte" als ik de foto zo zie. Maar was beetje bang dat het daardoor niet leuk was. De kaartjes zijn besteld in ieder geval.
Ik ben met Ies gegaan 2 jaar geleden. Waren niet de ‘echte’ Roos en Gijs maar dat maakte niet uit. Volgens mij zien kinderen dat ook niet echt.
Wij zijn ook een paar jaar terug geweest, volgens mij was ze toen 2 of 2,5? Hartstikke leuk, veel liedjes en mee dansen enz. Ze vond het super!
Naar aanleiding van dit topic heb ik zojuist kaartjes besteld om met ons dochtertje van dan bijna drie te gaan! Ze krijgt dit uitstapje voor Sinterklaas. Voor het eerst naar het theater, spannend! Superleuk, thanks dames