Hoi allemaal.. Wij waren eigenlijk niet van plan om op vakantie te gaan i.v.m overlijden van mijn moeder in januari. Maar nu hebben we zoiets we willen er toch even uit in de zomervakantie. Maar bijna alles is natuurlijk al vol.. of super duur! Een weekje weg voor 1200/1300 euro vind ik echt te veel! Iemand hier nog tips?
Leuk vakantiehuis. Die sla ik even op in mn favorieten. Ik zie dat een week in aug nog geen 700 euro is? Dat is voor midden in de zomer toch best goedkoop? Of je moet gaan kamperen? Ben bang dat je geen huisje oid voor goedkoper gaat vinden...
Heb je nog bepaalde wensen of eisen? Ik heb een adresje in Duitsland (Sauerland) voor ongeveer 300 euro per week. Op de tweede verdieping, 3 slaapkamers (6 persoons), aparte keuken en woonkamer, badkamer en balkon. Stuur maar een pb mocht je interesse hebben!
Die zijn er in Duitsland genoeg Wij betalen in de bouwvak eigenlijk nooit meer dan 300/350 euro per week..
Klinkt leuk, en niet duur. Maar willen eigenlijk niet ver dit jaar(wonen in het noorden, en op begane grond!
Woon zelf ook in het noorden. Is ongeveer 3,5u rijden. Ik zoek altijd via google. We zoeken eerst een regio uit waar we naar toe willen en dan zoek ik naar vakantiewoningen in een bepaalde gemeente.
Ah fijn dat het gelukt is een plekje te vinden in de zomervakantie. Misschien voor een volgende keer is dit park ook leuk! https://www.succesholidayparcs.nl/hambachtal In juli bijvoorbeeld rond de 400/450 euro moet lukken! en ook leuke faciliteiten als een subtropisch zwemparadijs, bowlen en fietsverhuur zodat je niet zelf fietsen mee hoeft te nemen