Hi all,, Ineens bedacht ik me het volgende. M'n kleine man van 2,5 jaar slaapt in peuterbed met een hekje ervoor. Maar hoe ga ik dat doen op vakantie?!!! Hij is een draaikont in bed en valt er 100% zeker uit als we hem zonder hekje laten slapen. Het is ook niet alsof we daar een extra matras bij de hand hebben Voorde vloer. Hoe hebben jullie dit gedaan of gaan jullie dit doen?
Hekje meenemen, matras op de grond, een kastjeof tafeltje ervoor zetten, of binnenkort toch eens proberen? Hier ook mega draaikonten maar toch blijven ze inbed liggen.
Iets meenemen wat je onder de molton kunt leggen op de rand. Iets wat lang Is. Bv een tochtrol Of voedingskussen. Wij rolden trouwens een groot badlaken op.
Dochter slaapt al een hele tijd in een groot bed maar op vakantie vorige week gewoon in campingbedje. Geen probleem.
Ik heb vorig jaar op vakantie zo'n lang drijfding voor in het zwembad gekocht. Zo'n ding wat je in verschillende kleuren hebt en je kan er ook een ring van maken. Die heb ik onder het hoeslaken gelegd. Ze rolde niet meer uit bed.
Wij rollen een badlaken of deken op, en leggen dat in de lengte onder het hoeslaken. Werkt prima. Vorige week bij Landal een dekbed opgerold: https://instagram.com/p/1iwawvnufp/
Dat met die rol in de hoes zit er het gunstigst uit denk ik. We gaan met het vluegtuig, dus hekje mee is echt geen optie (heb het wel overwogen) en anders toch nog maar 2 weekjes terug in het campingbedje. Dank allemaal!
Vorig jaar hebben we gewoon het dekbed wat op het andere bed lag, en dus teveel was, op de grond gelegd. Ze is er toen niet uitgevallen. Bij de laatste vakantie bij Centerparcs niks meer gedaan.