ik ken diverse mensen die mooie dingen maken bijv. familiefoto's bewerken in photoshop en hele mooie posters ervan maken voor aan de muur, sieraden maken, schilderijen maken en verkopen... ken ook iemand die een paar x per jaar appeltaarten bakt en in de buurt verkoopt ik ben wel benieuwd hoe creatief jullie zijn en of jullie daarmee bijverdienen?
Ik maak mijn wenskaarten (behalve de kerstkaarten) zelf. Als je ziet hoeveel een leuke (verjaardags)kaart in de winkel tegenwoordig kost, amai! Heb een tijdje geleden een koopje kunnen doen en heel veel blanco kaartjes voor een prikje kunnen kopen. Deze versier ik zelf en tot nu toe heb ik alleen nog maar positieve reacties gekregen. Scheelt zich heel wat in de prijs, als je weet dat mijn kaarten met materiaal ongeveer tussen 50 ct en max. 1 euro zitten. En ik amuseer mij er echt wel mee! Ideaal ook om je gedachten te verzetten! Soms krijg ik wel aanvragen om uitnodigingen te maken. Dan koop ik samen met de mensen het materiaal aan en vraag ik nog een kleine vergoeding (hoeft niet veel te zijn omdat ik het enorm graag doe). Maar soms krijg je van de mensen toch veel meer en dat is natuurlijk mooi meegenomen!
Mijn webwinkel ! Ik ben begonnen met de verkoop van tweedehands baby- en kinderkleding van mijn dochtertje, en daarna kreeg ik het aanbod om via via ook nieuwe kleding via mijn webwinkel te verkopen. Ik koop nu vaak leuke dingen in (sieraden, babykleding, kinderkleding, jibbitz, dat soort dingen) en die verkoop ik in mijn webwinkel. Daar verdien ik een leuk zakcentje mee, en dat zakcentje besteed ik dan weer aan mijn gezin. Zo heb ik van de week als verrassing het Sinterklaas weekend geboekt van 28 november tot 1 december in het park De Huttenheugde van Centerparks !
ik pas op huisdieren mensen mailen mij en dan kijk ik of ik een plekje voor ze heb... erg leuk en gezellig om te doen, en het verdiend ook wel leuk!
allebij eigenlijk ligt er ook een beetje aan wat voor dier...slangen doe ik niet aan hoor haha! honden doe ik alleen 1 of 2 per gezin dus niet meer en ook niet vanalles bij elkaar omdat ze elkaar niet kennen, tis gewoon een bijverdienste dus niet te gek heel leuk om te doen iig
Ik maak portretfoto's boven op zolder. Heb al diverse aanvragen gehad van mensen die ervoor willen betalen maar durf ik zelf nog niet aan Eerst nog maar even oefenen.... Heeeeeeel ms in de toekomst maar voorlopig alleen nog als hobby.
Pris, heb je ervoor "gestudeerd" of is het iets wat je gewoon als hobby doet? Echt superleuk, wou dat ik het ook kon!
Nee hoor niet voor geleerd ofzo. Ik heb zo'n thuisstudio flitser set cadeau gekregen en twee achtergronden (zwart en wit). Mag ik 1 voorbeeld neerzetten? Voor de uitnodiging van zijn 1ste verjaardag......een prof zal ws heel wat aan te merken hebben. Ik ben redelijk tevreden maar niet helemaal dus daarom nog ff oefenen
Ik verdien wat bij als dirigente van ons koor. We hadden eerst een andere dirigente, maar toen die wegging, moest er iemand haar plaats innemen. Dus daar waar ik eerst alleen maar zong, zwaai ik nu ook met mijn armen . Groetjes, Josien
Ik ga in oktpber een cursus schminken beginnen, daarna (als ik het een beetje kan) ga ik op kinderfeestjes beginnen. Ben al gevraagd, maar wacht nog ff met toezeggen. Lijkt me erg leuk, maar eerst maar is zien of ik er aanleg voor heb. Kindjes moeten er wel blij van worden natuurlijk
ik maak schilderingen en potten/vazen en verkoop die. ik ben er de laatste tijd niet zo veel meer mee bezig, maar wil het wel weer gaan oppakken.