De zouttest was troebel, bovenin wolkerig langs de rand dus die zegt een jongen, de chinese tabel zegt een meisje, woensdag 19 dec heb ik de combinatietest en heel misschien kunnen ze de nub wel duidelijk zien, ik ga er zelf ook op letten, heb op internet al heel goed naar de nub foto's gekeken en ik typ het hier zodra ik het zeker weet!!!
hei, lijkt me grappig, maar vraag me af hoe dit wetenschappelijk bewezen kan worden, allez ja, hoe ze het verschil kunnen aantonen nu vraag ik me een tweede ding af: ik verwacht een tweeling, wat als het een jongen en meisje is maar wel grappig
Ik heb eindelijk die test gedaan. Het zou in mijn geval een jongetje zijn. Toevallig riep mijn vriendin deze week bij het zien van de dvd van de pretecho meteen dat ze dacht het geslacht te hebben gezien. Jongetje. Maar dit weten we pas zeker bij de geboorte...maar heb zelf ook al maanden sterk het gevoel dat het een jongetje is, so we shall see...
Ik heb de zouttest gedaan, bij mij kwam eruit jongen. De NUB lijkt nu op meisje te duiden de geslachtsbepalende echo heb ik pas op 30-1 dus nog even wachten of het klopt.. Dus zal de poll later pas invullen Vroeg me btw wel af, er staat fijn zout maar wordt er lo salt bedoelt (met of zonder jodium) maakt wel een verschil misschien
Bij mij was hij fout...zout zei meisje ... Eigenlijk alle testjes en weisheden zeiden een meisje.... Toch echt 3x bevestigd dat het een jongen word