Misschien ben ik de enige die dit echt niet snapt. Oke tuurlijk is het vreselijk dat grote zus niet lang meer te leven heeft, maar moet je daarmee de gezondheid van je ongeboren kind ook op het spel zetten. Bevalling weken eerder ingeleid voor stervend zusje - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
tja, ik begrijp het wel hoor. Het is nou niet dat het gevaarlijk vroeg was. Met 37 weken mag je gewoon al bevallen. Afschuwelijke situatie zeg.
Nou idd, 3 weken is toch geen ramp? Dan mag je in nl zelfs thuis bevallen. En ik zou dit ook doen, als ik dan mijn dochter haar zusje nog kan laten zien.
Het kindje is met 37 weken ter wereld gekomen, dat is een perfect termijn aangezien je vanaf dan zelfs al thuis mag bevallen. Vrouwen in andere landen mogen niet langer dan 40 weken een kind dragen, gezien de risico's die het met zich mee brengt om een volledig voldragen kind langer te dragen. Dus ik snap dit gezin helemaal!!!! En had waarschijnlijk voor hetzelfde gekozen als ik al 37 weken zwanger was. Toen ik het bericht opende dacht ik ook dat het veel eerder nog was gehaald. Vind hier niks geks aan. Wel een vreselijke situatie! Fijn dat zus toch nog even haar zusje vast heeft mogen houden.
Nou ik denk niet dat ze met 37 weken de gezondheid van het kindje op het spel zet.. Daarbij begrijp ik heel goed dat mensen in een bepaalde situatie voor een inleiding kiezen.. En ik ben ook ontzettend blij dat ik die keuze bij mijn zoontje ook heb gekregen.
niks raars aan, hoe vaak word een kind wel niet geboren/gehaald met 37 weken... ik zou precies dezelfde keuze hebben gemaakt
Ik dacht ook...ojee, beebje zal wel rond de 30 weken gehaald zijn. Maar 37 weken, dat begrijp ik volkomen in deze situatie. Lijkt me erg pijnlijk om te weten dat grote zus niet lang kan genieten van babyzusje.....
Wat een sensatiekop weer van de Telegraaf! Lijkt of die ouders heel erg extreme dingen doen. Ik vind het niet heel erg raar in deze afschuwelijke situatie. Ik vind het ook wel mooi eigenlijk zo kunnen de meisjes elkaar nog zien. Hopelijk hebben ze nog even met elkaar als gezin voordat het arme meisje overlijdt.
Lijkt mij oook niet zo;pn probleem....ik dacht ook dat de baby 10 weken te vroeg was gehaald ofzo, maar 3 weken is prima binnen de termijn!
wat zielig voor dat gezin, ik begrijp het ergens wel. gelukkig hoeven weinig van ons zo`n keuze te maken.
ik ben bang dat je hierin ook de enige bent die het niet snapt ik hoop dat dit gezin nog even kan genieten van het geluk!
Ik snap ze ook heel goed! Als het nou vóór de 37 weken was, hadden die artsen het waarschijnlijk niet eens gedaan.. Ik hoop dat dit meisje nog zo lang mogelijk kan genieten van haar kleine zusje.
En ik denk ook dat er echt wel veeel onderzoeken gedaan zijn om te kijken of het leven van de baby niet ingevaar zou zijn.
is wel begrijplijk, en dat kan toch met 37weken... wat erg zeg voor haar dochter... en gezin, de rillingen lopen over me lijf,verschrikkelijk!
Wat een vreselijke situatie zeg! Je ene dochter moeten afstaan en een andere krijgen.. Hoe krijg je dat emotioneel op een rij..nooit denk ik! Maar ik begrijp de keuze zo ontzettend goed!! Had ik ook gedaan!! Vreselijk..leven is zo oneerlijk!
Wat verschrikkelijk voor het gezin... een nachtmerrie.. Ik zou het ook gedaan hebben,37 weken is niet te vroeg. Grote zus kan hierdoor haar zusje nog mee meemaken,en het kleine zusje heeft voor later nog foto's met haar grote zus.. Wat afgrijselijk.. een kind te moeten afstaan... echt heel erg..
Wat een triest verhaal. Maar waarschijnlijk zou ik ook die keuze gemaakt hebben. De twee kinderen toch kennis met elkaar laten maken. Koude rillingen krijg ik trouwens bij dit verhaal. Je word weer moeder/vader en binnen een korte tijd kan je je andere dochter weg brengen brrr...