Wie kijkt er straks ook naar de Boer zoekt vrouw special op Nederland 1 om 20:20 uur? Ben benieuwd hoe het met de boeren gaat...
Nou dat was leuk weer... Anita & Frank, leuk om te zien dat ze zo gelukkig met elkaar zijn. Het geluk straalde er vanaf bij frank, hij was er zelfs helemaal emotioneel van. Wim, had dat echt niet verwacht, dat Astrid bij hem weg zou zijn. Best zielig voor hem. En eerst het huis bij hem verbouwen en daarna de relatie niet meer zien zitten... Die tomatenteler, weet zijn naam niet. Grappig, een huwelijksaanzoek. ... en Femke, weet zijn naam niet meer. Hij heeft langer haar gekregen. Leuk dat ze ook zo gelukkig zijn met elkaar. Ben benieuwd naar volgende week. Wat is het toch een leuk programma.
Superleuk programma! Ik vond het ook zo leuk dat dat ene stel het hele huis verbouwd had en dat er ook zo'n mooi gedeelte voor die moeder aan vast zat. En de boer die de vierdaagse had gelopen, geweldig! Ik heb er van genoten.
gijs en femke leuk samen jan en paulien en mem , ja vind die jan een engerd kan er niks aan doen. maar goed hij is goed terechtgekomen hahaha wim, jammer dat ie weer alleen is. vind dat een aardige vent. maar die astrid was ook niks ook adriaan, leuk dat ie een vrouw heeft gevonden die blije die dat huwelijksaanzoek deed, leukop ieder potje past een dekseltje anita en frank. gatver ik die frank zon eikel... kweenie. nee niet mijn type
Ik vond het leuk! Frank was wel een beetje erg emo maar ik blijf hem erg leuk vinden om naar te kijken dus dat is niet erg En Femke en Gijsbert waren leuk samen, al ben ik wel benieuwd wat de plaats van het zoontje in het nieuwe gezin is. Gelukkig werd er niet al te veel teruggeblikt, gewoon telkens kort even het verhaal en dan een update.. ik was bang voor ellenlange terugblikken.
dat vond ik nu al te lang hihi... telkens als er weer zo'n filmpje werd ingestart dacht 'neeeeh! ik wil meer boeren zien!' Ik vond Jan en Paulien super om te zien. Ik vind hem ook jonger lijken nu. Wim was inderdaad sneu, maar Astrid was altijd al wel héél hyper... ik kan me voorstellen dat het niet ging voor haar hoe graag ze misschien ook wel wilde. Te veel rust. Ik vind wel dat hij er beter van geworden is, in de zin van 'hij heeft iets gedurfd, de stap gezet en gezien dat hij het kan en nu kan en durft hij het ook aan om verdere stappen te gaan zetten. Reizen enzo, liefst samen, maar anders maar alleen....' Frank was weer net zo emo als in de afleveringen.. tja. Anita is leuk bij hem. Leuk ook dat Peter een vriendin heeft, en ze zagen er beiden ook erg gelukkig uit . Ik ben érg benieuwd naar volgende week
Joehoe.. zit ook weer klaar! Ben benieuwd hoe het met Marcel gaat.. heb me toen echt zo bescheurd om het LuckyTV filmpje over hem.. Als ik hem nu alleen al zie heb ik lol Boer Marcel - Lucky TV - YouTube
Haha leuk dat filmpje he? "Of even met de hand in de broek, maakt niet uit...." Hihi... Ik ben benieuwd hoe het met Marcel gaat. Kennen jullie ook deze filmpjes? Boer Frank echt heel moeilijk - Lucky TV - YouTube (Boer Frank) Lucky TV - Boer zoekt vrouw: Even voorstellen - YouTube (voorstelrondje)
Geen idee, ik ben ook wel nieuwsgierig naar hem. Kwam er nu eigenlijk nog één volgende week? Of was dit het?