blauwe kinderwagen voor een meisje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamazeyad, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

kan een blauwe kinderwage voor een meisje? ik wilde eigenlijk een roze kinderwagen op marktplaats kopen maar kan er geen vinden dus misschien wil ik gewoon de kinderwage van me zoontje gebruiken. is dat raar?

2. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Nee dat vind ik niet raar. Voor een jongen zou ik wel nooit een roze kinderwagen gebruiken maar blauw voor een meisje vind ik goed kunnen. Kun je toch leuk aankleden met een roze dekentje en roze speeltjes.

3. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ja joh! Waarom niet? Wij hebben hier ook al een stoere ( donkerblauwe denim ) bugaboo staan... We weten nog niet wat het wordt, maar ik vind dat er ook prima een meisje in kan!!

4. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik vind blauw juist hardstikke leuk voor een kinderwagen ongeacht of het een meisje of jongetje word.

5. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Ja hebben wij ook!!
    Mooi donderblauw :D

Meisjes vinden blauw ook mooi (meestal)...

6. mamazeyad

bedankt voor jullie reacties.
    ik vind het ook zonde om een dure kinderwage te kopen terwijl ik een mooie heb staan

zo ziet de kinderwage eruit? niet te donker voor een meisje?

7. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    nee joh ik had ook een blauwe kinderwagen, en ik hing er een roze luiertas aan en een roze dekentje en wat speeltjes en klaar

8. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Mooie wagen hoor! Goede kleur blauw, kan prima voor een meid.

9. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113

Dit wilde ik ook zeggen!Superleuk, knalroze dektje steekt ook lekker af bij dat blauw. Ik had voor ons mannetje een aubergine wagen trouwens, terwijl dat normaal als meisjeskleur wordt gezien...

10. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kan prima!!! Ik zou ook geen roze nieuwe kopen als ik zo'n mooie thuis zou hebben staan!!

11. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Leuke kinderwagen hoor!!!! Zonde als je een nieuwe gaat halen als die nog zo goed is. Voor het geld van een nieuwe wagen kan je heleboel leuke meisjes kleding of ander spul halen.

12. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Prachtige wagen, die zou ik ook gewoon opnieuw gebruiken hoor.

13. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Als de wagen nog goed is zou ik geen nieuwe kopen... Ik moet ook nog shoppen voor een wagen, maar ik ben niet zo van roze / blauw. Zal dus gewoon een grijze of zwarte worden, vriendlief moet er ook mee lopen, en de baby weet toch niet in welke kleur wagen hij of zij ligt... ;) Zelfde heb ik met kleertjes eigenlijk. Wil heel graag n meisje, maar verkondig nu al luidkeels overal dat mensen dan niet met superveel roze kleertjes aan moeten komen!! :$ Vreselijk, haha!!

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Tuurlijk!

Ik heb een licht blauwe tweelingwagen waar nu een jongen en een meid in liggen. We wisten het geslacht niet toen ik de wagen via mp op de kop tikte. Er hadden dus ook 2 meiden in kunnen liggen ;)

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Kan prima hoor, mooie wagen!

16. mamazeyad

bedankt voor de reacties!

ik hou denk ik dan gewoon deze:D en idd wat roze accessoires erin.

17. mamazeyad

o haha ik hou juist wel van tipische meisjes of jongens dingen;)

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Mooie kinderwagen!!!

19. Maia

Maia Niet meer actief

wij wisten bij onze eeste het geslacht niet en toen vonden we de blauwe kinderwagen van het merk dat we op het oog hadden het mooist. en toen was het een meisje, nou ze heeft er prima in gelegen ;) vond het juist een vrolijke kleur.

20. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Een vriendin van me ook, zij heeft net een dochtertje gekregen, en daar is de roze wolk een understatement hoor! :$ Haha, elke dag verschijnen nieuwe foto's van het meisje op FB met weer een ander roze jurkje of pakje! Kan er wel heel erg van genieten dat een ander er zo van geniet hoor, is ook echt haar karakter, ik ben niet zo uitbundig. :)

Deel Deze Pagina