Hallo, Wie heeft er een leuke tip voor een camping in Nederland? We gaan met onze dochter van dan 4 jaar en ons zoontje van 1 jaar. Ik zoek een camping met een stacaravan ( mijn voorkeur 3 slaapkamers zodat iedereen een eigen slaapkamer heeft) op een veldje met een speeltuintje op het veld zodat we ze goed in de gaten kunnen houden, vooral onze dochter dan. En het zou lekker zijn als de camping een overdekt zwembad heeft
Mijn persoonlijke favoriet in Nederland is Beekse Bergen! Speeltuintjes zat, overdekt zwembad, zwemvijver/meertje, dierentuin en Speelland. Gezellige camping (al kamperen wij met eigen tent), leuke kinderanimatie ook in de zomer. En wij gaan graag een biertje drinken in Tilburg, heerlijk op fietsafstand.
Lees graag mee! Ben ook al begonnen met zoeken. De weij werelt schijnt ook erg leuk te zijn. Maar geloof alleen geen binnen zwembad, wel nieuwe binnen speeltuin Zelf zijn wij vorig jaar naar Ardoer hertshoorn geweest en dit jaar naar molecaten flevostrand. Prima vermaakt met onze kids van 2 en 5 jaar. Wij hadden beide een 6 pers veranda chalet
Alles wat jij zoekt vind je op Het Land van Bartje (van Landal) en op Beerze Bulten (écht een aanrader!)
Ik lees even mee. Zit zelf te kijken naar De Witte Vennen, alleen geen overdekt zwembad. Land van Bartje is zeker een aanrader (alleen voor ons wat te dichtbij voor een vakantie).
Ben verbaasd dat sprookjescamping nog niet is genoemd. Voor het zoveelste jaar uitgeroepen tot leukste camping!