30 april en 1 mei is het zover: mn vriend en ik zijn tegelijkertijd vrij! Voor ons iets bijzonders. Ik wil die dagen (of 1 van die dagen) wat leuks doen. Hebben jullie tips voor een leuk dagje uit?
Er zijn volgens mij altijd wel braderien, misschien is dat leuk. Of anders een bezoekje aan een leuk park... Veel plezier in elk geval.
Wij gaan dan meestal naar een dierentuin of pretpark. Als iedereen op de vrijmarkt loopt is het daar altijd lekker rustig! Of lekker uitwaaien op het strand, maar ik denk dat het voor Jarissa ook wat te doen moet zijn he? en voor jezelf moet het ook te doen zijn met je buikje
Vrijmarkten zijn aan mij niet besteed. Dagje strand zeker wel. Maar is voor Jarissa inderdaad wel wat ver. We hebben een abonnement op de dierentuin in Emmen. Dus misschien dat dat het wel wordt. Spreekt me wel aan dat het daar dan rustig is! Dank voor jullie reacties meiden.
Als je van koninginnedag houdt moet je natuurlijk naar Amsterdam, dat is super leuk! Vind je dat niet zo leuk en wil je juist de drukte omzeilen dan is dagje Antwerpen ook erg aan te raden!