Hallo dames, Volgend weekend brengen mijn lief en ik door in Rotterdam. Even samen zijn. We zijn gek op sushi en willen graag lekker uit eten. Mijn vriend is kok en redelijk (lees belachelijk) kritisch. Hebben jullie aanraders? All you can eat is geen bezwaar als de kwaliteit maar echt goed is, maar het mag ook meer richting Yamazato (Amsterdam) zijn, ook qua prijs. We zijn een aantal jaar geleden eens bij Ono geweest en vonden het daar toen erg lekker. Weet iemand hoe het nu is? Daarnaast konden we het toen niet helemaal vinden qua gezellige cafeetjes etc. Zijn er uitgaansgelegenheden die jullie aanbevelen? En dan bij voorkeur iets in de sfeer van een Grand Café of cocktailbar. Alvast bedankt!
Als je vooral veel sushi wil eten is Ono goed. Van de all you can eat-tenten vind ik Sushi Qube het lekkerst. Maar wil je een keer echt heel erg lekker Japans eten dan moet je naar Yama, Japanese Cuisine YAMA . Het is wel klein en heel snel vol, maar misschien heb je geluk. Dan zit je ook meteen in de buurt van de leuke kroegjes op de Oude en Nieuwe Binnenweg (Westerpaviljoen als je een grand café zoekt ) of de Witte de Withstraat (NRC bv). Daar was ik vroeger vaak te vinden. Op de Blaak zitten ook leuke café 's en terrasjes... Veel plezier!
Shiki sushi & lounge. Vind deze tent echt 100x beter dan Shabu e.d. Ook al is het ook all you can eat.
Shiki sushi inderdaad. Leuke cafés zijn hierboven al genoemd. Ik kan alleen nog stadhuisplein eraan toevoegen.
Ono! Echt fantastisch eten! Wester Paviljoen is altijd gezellig om na te borrelen. Boudewijn voor lekkere biertjes, kriekjes ... niet zo maar een bier tent maar echt van die bijzondere smaken.