Familieparadijs in zwijndrecht. Het is wel een indoor speeltuin maar eentje met wat meer variatie ipv de eeuwige klim en klauterbanen. (Hebben ze wel overigens) Maar ook een danszaaltje, ballenbak met van die buizensysten, tafeltennis, fietsrace, leeshoekje etc. R vond t iets te spannend nog in de peuter/kleuterhoek, maar dat is een held op sokken. Maar die was qua voorzieningen ook ruim zat en gevarieerd (loopauto's, van die ladybugs, fietsjes, sensorische borden enzo). Beter dan we bij andere indoorspeeltuinen hebben gezien. Zou er geen 2 uur voor rijden, maar als je in de buurt bent de moeite waard.
Een klimbos. Bij Funforest kunnen ze vanaf 110 cm klimmen. Ik ben er laatst met de meiden geweest, na bijna 4 uur zijn we gegaan maar ze zouden het nog veel langer vol kunnen houden. Vooral als je het combineert met een lunch / picknick. Vandaag vroegen we wat de meiden het leukste vonden deze vakantie, het klimmen was ook voor de jongste een van de toppers.
Weet niet of het onder redelijk betaalbaar valt en onder de 2 uur reistijd maar ik kwam met Technopolis tegen op m’n Facebook. Zit in Mechelen België. Lijkt me ook heel leuk voor je zoontje.
Avonturen boerderij Molenwaard Mariniers Museum Rotterdam Science centre Delft Plaswijck Rotterdam Geofort Futureland Maasvlakte Tiengemeten