leuk uitje met kleine baby

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door cowgirl80, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.747
    113
    zuid-holland zuid
    voor dat onze kleine man geboren was gingen we op zondag vaak een lange (strand)wandeling maken of naar een museum.
    Ons kleintje is nu 8 weken oud; hij kan afentoe ineens zo'n keel opzetten dat ik 'm niet durf mee te nemen naar een museum. Onze kinderwagen is niet echt beach-proof en het lijkt me ook nogal koud om uuren aan een stuk te wandelen.
    Wat zijn nou leuke plekken om heen te gaan met zo'n kleintje? Hij krijgt er zelf natuurlijk niet zoveel van mee.. maar het moet in elk geval:
    - goed berijdbaar zijn met kinderwagen
    - een rustig plekje hebben voor bv en luier verschonen
    - mogelijkheid om even warm en met een dak boven je hoofd te zitten ivm onstuimig herfstweer
    - papa en mama het gevoel geven dat ze er even lekker uit zijn :)

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Misschien het bos? Genoeg plekjes om onderweg even ergens te gaan zitten om wat te drinken en de kleine te verschonen.

Of wel gewoon naar het strand, maar dan op de boulevard blijven.

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.747
    113
    zuid-holland zuid
    maar het bos moet wel verharde paden hebben dan... en een leuk caferestaurant waar je kunt schuilen/verschonen/bv geven. Ik ga met dit weer dat toch niet in de openlucht doen hoor!
    Als iemand zo'n bos weet in zuidholland-zuid / west-brabant hoor ik het graag!

Scheveningen is voor ons een dik uur rijden en dat is te lang vind ik voor een rondje over de boulevard en terug.

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Wij hebben laatst ook met de kinderwagen over het strand gewandeld.
    Gewoon over het harde zand rijden
    Alleen het stukje naar het strand door het mulle zand is even lastig

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    en gewoon wat grotere parken? In ridderkerk heb je oosterpark, met daarbij een kinderboerderij en een pannenkoekenhuis bijvoorbeeld. Maar zoiets heb je vast op meer plekken. In rotterdam bv heb je in het kralingse bos ook wel wat eettentjes volgens mij en verhardde wegen.

Deel Deze Pagina