Wij hebben zojuist de kinderwagen omgebouwd tot wandelwagen. Ons meisje past nog maar net in de kinderwagen maar ze vind het niet meer leuk. Ze wil graag alles zien . Nu hebben wij de kinderwagen in elkaar gezet en het ziet er leuk uit! Nu kom ik tot de ontdekking dat ik er geen regenhoes en voetenzak voor heb. Weet iemand of de voetenzak universeel is? Ik heb een wagen van 2010 en zie nu alleen voetenzakken van 2011 en 2012. Passen die ook in deze?
De voetenzakken zijn nog precies hetzelfde als in 2010. Dus dat past gewoon. Een universele voetenzak past er ook eventueel gewoon in. Regenhoezen heb je universeel. Je hebt dan een regenhoes voor een driewieler nodig. Je kunt ook los een originele regenhoes krijgen voor de wandelwagen die passen vaak weer net wat mooier en strakker erom heen. Ook is het mteriaal wat dikker en kreukt minder maar die zijn meetal wel een stukje duurder.
Hoi hoi, even een andere reactie wat los staat van jouw vraag maar wel met de quinny te maken heeft, wij ervaren nu dat onze dochter erin zit dat ze een kussen achter de rug moet hebben omdat de gesp die tussen de beentjes zit heel ver na voren zit, waardoor ze dus wegglijdt, weet niet of die van jullie dat ook heeft maar miss wel even handig om om te denken ivm met dr ruggetje. Verder hebben wij gwoon een universele regenhoes en kostte geloof ik iets van 7,95 terwijl die van de quinny bijna 40euro was...en de universele zit goed hoor, ook handige voor als je reisbuggy drbij neemt, daar past die dan ook direct weer op. grtz versace
wij hebben bij de jongste maar een verkleiner erbij gekocht, omdat we het bij de oudste ook zo hadden ja. De wagen is eigenlijk nog te groot voor ze als ze over moeten uit de bak.
Hier ook de quinny speedi en wij hebben een verkleiner gekocht voor in de buggy... Hebben we best lang gebruikt, anders hing ze helemaal scheef! Wel een aanrader om te kopen vind ik...
och, ik wist niet eens dat die er waren, thanx voor de tip want t kussentje in de rug is ook geen suc6.... Zijn die ook gwoon in babywinkels te verkrijgen zoals een bijv een babydump?? grtz Versace cristal
Kinderwagens Quinny - Quinny Speedi Verkleiner Raven | Bambino Babyspeciaalzaak Weert | Baby- en kindermode, Babyartikelen Weert Budel Maarheeze Nederweert Ospel Stramproy Zo ziet hij er uit. Kon hem bij babydump en prenatal niet zo gauw vinden op de site, maar als je googled op "quinny speedi verkleiner" krijgt je allerlei links (waaronder de bovenstaande).... Door de gaten aan de zijkant kun je de banden doen, zo blijven ze veel beter zittend!
Dank meiden! De verkleiner moet er zeker in! Ze past nog voor geen meter! Wel een heerlijke wagen om mee te lopen!
Heb even gekeken maar die site geeft aan dat ie niet meer bestaat.... Iemand tips waar ik m kan krijgen dan nog? Heb al op de site van Wehkamp, babypark, babydump, prenatal, babyplanet gekeken maar ....niets...
Ja hadden wij ook. Ik vond de speedi echt een waardeloos ding, want zelfs met die verkleiner zitten de kleintjes er niet goed in. Hebben hem snel de deur uit gedaan.
Ja ik ook...echt waardeloos. Hij zat als een zoutzak, helemaal scheef en onderuit gezakt. Ik kon de gespen ook niet strak genoeg doen. Hij was altijd aan het jammeren. Heb nu een buggy gekocht van Maclaren en hij zit echt als een prins!