Kan er iemand voor mij van nl naar engels vertalen?

Discussie in 'De lounge' gestart door ccwomen, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Hallo allemaal.
    Ik heb via een collega uggs besteld vanuit hong kong en heb die binnnen gekregen, helaas zijn ze dus kapot!!!
    Ze zijn op de naad uitgescheurd.
    En je ziet ook dat deze neit echt zijn, de vorm is ook raar!
    Terwijl mijn collega en haar vriendin ze daar besteld hebben en deze zijn harstikke mooi!!!
    Vandaar dat ik ze ook via haar besteld heb!
    Ik baal hier echt van!
    Mn man zie net al ja dat had je kunne weten.....ja dat had ik maar goed daar heb ik nu niks meer aan!
    Maar wil dus gewoon een goed paar terug!!!
    Ze zijn besteld op www.2009fashionboot.com
    Nou moet ik dus een mailtje sturen in het engels, maar ik ben dus geen ster in engels dus de vraag of iemand voor mij kan vertalen van NL naar engels?!

Het gaat om het volgende:

Ik heb de classic tall black uggs van jullie binnen gekregen, maar de linker schoen is kapot, deze is op de binnen naad helemaal uitgescheurd.
    En de rechterschoen is aan de voorkant ook raar gevormd!
    En je ziet dat dit dus niet de echte uggs zijn en jullie garanderen dat het de echte uggs zijn!
    Ik stuur dus dit paar retour en wil een nieuw paar uggs opestuurd krijgen!

Dit is ongeveer het verhaaltje, of iemand moet het nog beter kunnen verwoorden voor mij???:)
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee!!!
    Alvast onwijs bedankt!!!!

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan

Bij deze:

I received the classic tall black uggs that I ordered from your webshop. Only the left shoe is damaged, the seam of the shoe is completely torn, so there is an open hole in the shoe....
    The shape of the right shoe is not normal it looks crooked, I wonder if this is just a production default or if these are at all Authenthic Uggs?? Your website guarantees that this is the real deal, so I would like to sent this pair back and receive a new pair without any damages.

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Kunnen we er niet een spelletje van maken... het gaat me niet helemaal lukken.

Recently I ordered the black tall Uggs at your website. When I opend the pakkage I noticed that the left shoe is broken/imperfect. The seam is torn at the inside.

een beginnetje...

4. Koekeloerie

En daar is de rest :D

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    over 'nep' uggs gesproken.... de mijne van de action voor 7 euro lopen heerlijk :) haha, en mijn vriendinnen hebben net nieuwe gekocht van merk "ella" en die zijn ook erg mooi

6. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Thx voor de snelle reacties!
    ik heb net met behulp van een programmatje een mailtje gestuurd omdat ik natuurlijk weer is niet kon wachten.... haha
    MAar zie dat jullie t iets beter verwoord hebben :) haha maar goed kan alsnog even een mail sturen met jullie mail!
    Thx!!!
    Kent iemand eigenlijk de website en heeft iemand vaker problemen gehad met de uggs daarvandaan????

7. Koekeloerie

Ik ken de site niet. Hoop dat je een reactie en waar voor je geld krijgt. Succes.

8. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ja dank je!
    ik hoop idd dat ze het netjes afhandelen....
    Mn man zegt al als je dat paar terug stuurt zie je nooit meer een ander paar terug...
    Je kan beter naar de schoenmaker om ze te laten maken, maar goed dat ga ik niet doen, want je ziet ook gewoon dat deze nep zijn!!!
    Ze zijn niet mooi afgewerkt en eis gewoon nieuwe!
    Misschien zijn ze wel allemaal niet echt, maar die van mn collega kun je niet onderscheiden van de echte!
    Maar goed ik had eigenlijk beter moeten weten :( maar goed is nu niks meer aan te doen!

9. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

ja ik heb ook een soort uggs bij de primarkt gekocht voor 9 euro. Ik voel nou niet echt het verschil met de orginele uggs. Ik gaat alleen dan wel op deze nog een merkje maken. hahahahahha

Deel Deze Pagina