Welke standenstoel is compact in te klappen? Wij willen er namelijk 4 meenemen als wij gaan kamperen, maar willen er ook niet te veel geld aan uitgeven. Iemand ervaring met de stoelen van de ACTION? Die zijn nu een euro of 16. Maar is het wat? Hoeveel kilo kunnen ze dragen?
Mijn ervaring is dat ze waarschijnlijk de vakantie al niet gaan overleven. Ik ken meerdere mensen bij wie ze gelijk kapot waren. Ik zou ze alleen kopen als er niet te veel gewicht op komt. Misschien beter investeren in iets duurdere die je nog jaren kan gebruiken ?
Wij hebben ongeveer dezelfde als deze: Campingstoel Alassio Zijn een paar euro duurder. Zitten lekker door het kussentje en zijn compact in te klappen. Weet dat leenbakker ze ook heeft.
Heb er gisteren even op gezeten, maar vanavond even met manlief kijken of hij er ook lekker in kan zitten.
Wij hebben al jaren stoelen van de Aldi. Volgens mij vergelijkbare kwaliteit als de Action stoelen. Nooit problemen mee gehad. Ik ga echt geen 100 euro betalen voor een stoel waar ik een paar dagen per jaar op zit.... Die dure stoelen zullen ongetwijfeld lekkerder zitten, maar weet je alleen als je het uitgeprobeerd hebt. Als je alleen op die goedkopere gaat zitten weet je het verschil niet eens en ben je tevreden met wat je hebt.... Ik zou alleen goed op het 'doek' van de stoelen letten. Evt even goed uittesten in de winkel. Het zou zonde zijn als het snel zou scheuren.
Wij hebben 2 stoelen van de action gekocht (nog niet gebruikt) omdat wij de hele kampeeruitzet moesten aanschaffen (tent en alles!) Dus wij zijn voor goedkoop gegaan. Mochten ze na 2 weken kamperen al kapot zijn, tja, so be it. Want we verwachten er niet teveel van. Dan kopen we volgend jaar wel wat duurdere.
Wij hebben de stoelen van de Action voor extra in de schuur staan. En ze komen er regelmatig uit, prima dingen.