Ik zoek lege Olvarit potjes (125 en 200 gram). In totaal zoek ik er wel een stuk of 100. Maar ik ben al blij met wat ik kan krijgen. Zijn er mama's/ papa's die deze potjes voor mij willen helpen door deze potjes voor mij te sparen? Regio Amsterdam/Haarlem/Utrecht is allemaal prima - ik kom het bij je ophalen. Alvast bedankt!
Ik woon in Nieuwerkerk aan den IJssel, tussen Gouda en Rotterdam, weet niet of dat te ver bij je uit de buurt is? Anders wil ik ook wel voor je sparen.
Hi Olifantje, dank je wel voor je aanbod. Dat is net even uit de route voor mij (ook omdat ik geen auto heb). Maar alsnog heel erg bedankt!
Ik woon in Maarssen en manlief werkt in Badhoevedorp. Ik wil wel sparen voor je. Wil je ze met of zonder deksel?
Leuk idee! Voor wanneer heb je ze nodig? Ik wil ook wel voor je sparen, ga nog niet zo snel door de potjes heen maar heb er hopelijk binnenkort wel wat ik woon in Arnhem maar werk in Utrecht.
Lees het nu pas, heb gisteren en eergisteren toevallig potjes gegeven en dat zijn er bij mij al 3 per keer. Ik woon in Haarlem. Zal er de volgende keer aan denken om ze te bewaren!
Dank je wel allemaal. Ik heb de potjes half juni nodig. Als ik potjes bij jullie kan ophalen, kan je mij mailen op: uittenbroek@gmail.com Ps: potjes van de Jumbo zijn ook goed.
Ik had je van de week een privéberichtje gestuurd. Weet niet of die is aangekomen maar ik heb een megatas vol. Maar ik woon niet echt in de buurt
Hoi allemaal, Degene die potjes voor mij hebben gespaard - ik ben weer terug van vakantie en kom ze graag bij jullie oppikken. Je kan mij mailen op uittenbroek@gmail.com
Vakantie was top, maar het was wel behoorlijk warm in Portugal: soms wel boven de 35 graden. Dat vonden ik en mijn dochter van 8 maanden wel een beetje te heet. Dus terug de airco in Waar kan ik je vinden als ik de potjes toch wil, Dolley?
Wel een beetje uit de richting, maar ik woon in Enkhuizen. Kan je er gelijk een leuk dagje sprookjeswonderland van maken
Dat ligt inderdaad niet op de route Ik ga even nadenken hoe ik de potjes kan krijgen. Ik heb wel vrienden in Hoorn wonen.