Leuke aktiviteiten voorjaarsvakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Youtan, 23 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.500
    4.342
    113
    Vrouw
    Ja! Vandaag is voor mijn dochter en mij de voorjaarsvakantie begonnen :) mijn man moet nog een dagje.

Wij beginnen de vakantie met het Omniversum en het Museon.
    Zaterdagavond met mijn man op pad (nog geen idee wat we gaan doen, dus iemand tips omgeving Den Haag, Delft, Rotterdam?)
    Maandag wilden we naar Blijdorp en met de Spido, maar echt niet als mijn billen van mijn lijf afvriezen! Dan gaan we liever schaatsen. Verder nog een creatieve intratuin workshop.

Wat zijn jullie plannen voir aankomende week?

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wij zijn bezig met verbouwen o_O dus week vrijgenomen voor stucadoor en timmerman, kast schilderen, muren met steenstrips en al die verdere onzin :roflmao:

Verder nog wel dagje dierentuin oid maar verder het huis...

Uuz vindt dit leuk.
  3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.903
    5.226
    113
    Home
    man gaat zwemmen met de kinderen
    ik wil met de oudste naar een museum
    als het goed blijft vriezen schaatsen ( ik helaas niet durf niet door de zwangerschap )
    spelen bij vriendjes
    logeren bij opa en oma
    misschien indoorspeeltuin maar in de vakanties altijd smoordruk dus dat weet ik nog niet zeker

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier hadden ze vorige week vakantie. Toen hebben we vooral veel carnaval gevierd en zijn we nog naar het Militairenmuseum en Natuurmuseum geweest, een dagje wezen shoppen en een keertje wezen zwemmen.

Aankomend weekend is er nog geen voetbalwedstrijd bij ons, dus hebben we nog lekker tijd voor leuke dingen. Zaterdag willen we naar Aviodrome (en misschien nog even naar bataviastad) en dan onderweg naar huis ergens lekker eten. En zondag gaan we denk ik naar de Drunense Duinen of, als we geluk hebben, schaatsen.

5. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Wij willen een dagje naar de Efteling, een wandeling maken in het Kabouterbos en dan pannenkoeken eten, naar de bioscoop en zijn vandaag zwemmen :)

Deel Deze Pagina