leuk uitje tweede verjaardag (efteling?)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door debby82, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Veel plezier in de apenheul. Laat je even weten hoe is was?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zal ik doen! Ik hoop alleen dat ik daar ergens kan kolven. Maar dat zal vast wel...

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    De Apenheul lijkt me ook wel een goede keus dan. Ik ben laatst voor het eerst naar Koninging Julianatoren geweest, omdat ik nog gratis toegangskaarten had, maar dat vond ik echt een verschrikkelijk hysterisch park, tig groepen schoolreisjes met te weinig begeiding en waarbij die kinderen de kleintjes steeds omver liepen.
    Moet zeggen dat ik de Efteling (een half jaar geleden) juist een stuk fijner vonden, daar hebben we ons prima vermaakt, al is mijn zoontje nogal een wilde, mijn dochtertje is wel wat rustiger ;). Veel plezier op haar verjaardag!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Leuk apenheul! Geniet er lekker van! En efteling is zeker niet to much hoor. Juist super leuk voor kids.

5. dt50

dt50 Actief lid

5 jan 2009
    215
    0
    16
  6. dt50

dt50 Actief lid

5 jan 2009
    215
    0
    16
    Tja, dan zou ik dit jaar naar eurodisney gaan. Volgend jaar naar disney world orlando?

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Mag ik dan mee als je naar orlando gaat :p

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Als ze dat leuk vinden moeten ze dat toch gewoon lekker doen;)

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dt50 ik snap jou niet hoor... ik wil graag leuke dingen doen met mijn kids. Ik heb er het geld voor.
    Ik snap niet waarom jij denkt dat je elk jaar het moet overtreffen of zo?
    Ik ben zelf 12 keer naar disney gegaan en ik vond het 12 keer leuk. Maar ook de efteling vond ik hardstikke leuk.
    Ik wil gewoon met mijn meisje wat leuks doen op haar verjaardag. Of ze nou 2 of 6 wordt...
    ben je soms jaloers?

En roosjuh lijkt me gezellig, zullen we de mannen thuislaten ;)

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    dt50, idd beetje vreemde en ongepaste reactie ;)

11. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0

Eerlijk gezegd ben ik het wel eens met Sukkie en snap ik dt50 wel. Hoe gek moet het worden? Je kind wordt 2! Dan amuseert hij/zij zich toch ook met een zandbak en een schepje? Lekkere traktatie, leuk cadeautje, prima dag toch?
    Neemt niet weg dat ik het leuk vind dat je zoveel met je kinderen onderneemt hoor. Alleen zou dat voor mijn zoontje (20 maanden) echt te heftig zijn. En dan is een pretpark of iets dergelijks met betaalde toegang gewoon zonde geld.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    het gaat er niet om dat het elk jaar meer moet zijn. We doen gewoon wat leuks. Dit jaar de apenheul, volgend jaar zal het waarschijnlijk dan de efteling worden en het jaar daarop wellicht disney maar het jaar daarna kan het net zo goed artis ofzo zijn.
    Waarom is het raar om met een kind van 2 naar die parken te gaan, er lopen er zat rond hoor...

En ik vind het zowieso belangrijk dat mijn kind niet alleen maar thuis voor de tv zit. En ze gaat niet naar een kdv of peuterspeelzaal nog dus moet ik haar zelf vermaken. We doen zat leuke spelletjes. Gisteren nog een schilderij gemaakt, vandaag muffins gemaakt maar ik wil niet alleen maar thuis zitten. De speeltuin zit om de hoek. De kinderboerderij is 5 min fietsen en ballorig een kwartiertje lopen (we hebben een jaarabbonement). Ze is niet snel overprikkeld dus wat maakt het uit?

Een emmertje en een schepje vind ik ook leuk. En zij ook. Maar ik vind dat niet bijzonder. Ik vind dat iets wat er gewoon bij hoort om te doen... En haar verjaardag is nu eenmaal bijzonder...

Maar goed jullie zullen me wel voor gek verklaren dan. Ik heb ook een taart met 2 lagen voor haar feestje laten maken en een ontzettend dure jurk gekocht voor dr... Misschien overdreven maar kinderen vinden een verjaardag toch geweldig? Dat hoort toch ook een beetje bij kind zijn... kijk als ik geen geld had dan hield het op. Maar dat is geen probleem hier.

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Debby, gewoon lekker doen en je niet gek laten maken. Je geeft haar toch geen vliegvakantie :D. Een dagje dierentuin/pretpark is hartstikke leuk voor een peuter. Het is absoluut geen noodzaak, maar leuk is het wel :)

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dat dacht ik ook :)

veel plezier met emma! gaat sam ook mee? of alleen met de kleine/grote meid?

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    roozjuh naar de apenheul nemen we sam wel mee, efteling had ik hem bij mijn moeder gelaten maar apenheul kan ie lekker liggen in de wagen.
    Ik kolf fulltime maar ik ga proberen hem die dag gewoon aan te leggen want telkens in zo een kamertje kolven als ze dat al hebben lijkt me niks...

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nee dan moet je steeds een plekje zoeken waar je kan kolven, das ook niks. veel plezier vrijdag!!!!

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@madeliefke: dat kan volgend jaar altijd nog toch? :D

Maar alle gekheid op een stokje.. Ik ga altijd zonder reden naar een dierentuin of iets dergelijks. Daar hoor je ook niemand over :)

18. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Weet dat je je keuze al hebt gemaakt, maar zag hem staan en moest meteen aan de leuke partijtjes denken die we daar hebben gehad.. Dus als je over een paar jaar iets leuks zoekt voor een partijtje vind is dat echt een aanrader.
    Enne ik zou willen dat je mijn moeder was hoor TS, ik wil ook naar disney! Hartstikke leuk dat je zoveel doet met de kids! Enne veel plezier in de apenheul nl..

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ams dank je wel! Is vooral nu hoor. Ik heb 4 maanden extra verlof achter mijn zwangerschapsverlof geplakt maar mijn man moet natuurlijk wel gewoon werken. Om dan maar altijd in mijn eentje thuis te gaan zitten vind ik ook zo saai.

20. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Gelijk heb je! Is hartstikke leuk om zoveel te doen. Moet hier ook echt elke middag wel iets (buiten) met m'n zoontje doen die daarbij ook nog eens naar de creche gaat 's ochtends. Hij verveeld zich thuis gewoon na een tijdje. We doen dan niet zulke leuke dingen als jullie want die hebben we niet zo veel in de buurt en daarbij hebben we er ook de financiele middelen niet voor, maar als het had gekund zou ik het ook zo doen. Lekker van genieten! En daarbij zijn de meeste dingen ook voor mama erg leuk:D

Deel Deze Pagina