Ik zie dat je lekker naar de apenheul wil gaan, super!! Ik wilde alleen even zeggen over Juliana Toren dat bestaat voor een groot deel uit bewegende dingen dus dat zou ik nog even mijden. Linneaushof is wel super al werden mijn kinderen er op die leeftijd helemaal dol en waren ze naar 3 uur versleten. Dus verwacht daar niet dat een kleintje het een hele dag vol houd!! Nou maar hopen dat ze niet bang is voor de losse aapjes.
aapjes vind ze volgens mij niet eng... maar vogels wel. Dus avifauna is niks. Hmmm volgens mij heb ik een bangerikje Moe zal ze wel worden dus ik ga niet al om 10 uur inderdaad want we willen daarna nog ergens pannenkoeken eten s avonds. Gisteren waren we in het blanckendaelpark en daar heeft ze ook heel intensief 3 uur in een speeltuin gespeeld (met 2 grotere meiden die het geweldig vonden om met haar te spelen). Nou daarna was ze echt helemaal op. Dus vrijdag doen we het iets rustiger aan.
@debby de buggy kan best mee als je naar een dierentuin gaat toch? kan ze tussendoor even tukken en daarna weer fris aan de pannekoeken.
saskia bedankt.Een buggy zou kunnen maar ik neem de kinderwagen mee voor mijn zoontje. Weet nog niet of ik duowagen mee neem. Daar kan ze niet echt lekker in liggen. Maar ze gaat toch niet slapen. Misschien dat ze even in de auto naar het pannenkoekenhuis slaapt. Ik heb zo een leuk pannenkoekenhuisje gevonden. Hans en grietje in zeewolde. Echt super leuk. Dus is een half uurtje rijden, kan ze even een tukje doen... Ze zal zaterdag wel moe zijn en zondag is haar feestje