Bronchitus...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 18 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ben vandaag bij de huisarts geweest met Sophie ze heeft een oorontsteking en bronchitus... ik heb een kuurtje gekregen maar nu ademd ze heel zwaar hoort dit erbij?
    Maak me een beetje zorgen...

Groetjes,

2. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Niemand ervaring hier mee? :(

Groetjes,

3. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

bij bronchitis, hoort idd zwaar ademen. Maar je weet het he! Als je het niet vertrouwt.....bellen!

Succes met je zieke meis!

4. novanne

novanne Niet meer actief

Ja zwaar ademen/piepen hoort erbij.
    Vaak zit er veel slijm in de longen en dat moet eruit
    Sara heeft met Kerst bronchitis gehad (geweldige timing, haha). Met de antibiotica ging het na een dag of 2/3 al snel beter.
    Wel kunnen ze diarree krijgen van de antibiotica.
    Ik had overigens ook een soort toeter gekregen met een pompje (ventolin) waardoor Sara wat meer lucht kon krijgen. Dat gaf wat verlichting.
    Sterkte en ik hoop dat Sophie snel weer beter is.

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hoi,

Jaime heeft vorig jaar november bronchitis gehad. Het zware ademen en piepen hoort erbij. Jaime had ook veeeeeel groene snot dat uit dr neus kwam, erg vies. Alles zit gewoon vast. Slijm in de longen en dat veroorzaakt dat geluid.
    Als het goed is merk je na een paar dagen antibiotica dat het minder wordt met piepen en roggelen. Zo niet dan zou ik ff teruggaan naar de ha. Maar misschien heeft hij/zij dat al tegen je gezegd.

Succes en sterkte. Ik vond het vreselijk om Jaime zo te zien.

Groetjes Sens

ps ventolin hadden wij al voor Jaime en hebben dat af en toe gegeven, helpt wel wat de luchtwegen vrijer te krijgen

Deel Deze Pagina