tot groot verdriet van mijn bijna 3 jarige zoontje zijn we zijn wederhelft woeker verloren. ( kent iemand dit hondje? heb je er een? of heb je de gouden vind tip? we denken dat hij van de hema komt ongeveer 3 jaar geleden. mijn dank is groot!!
Hoi, wat vervelend voor je zoontje. Ik heb vorig jaar iets dergelijks gehad met een knuffel van mijn dochtertje; ik heb toen bij Knuffelcentrale.nl een vervanger gevonden. Succes ermee!
Aahhh zielig voor je mannetje! Ik heb ook zo'n soort knufelbeest maar die komt bij ikea vandaan .... Is ook zo'n beetje 3jaar geleden gekocht! Hij lijkt er heel erg op!
Lieve Kimmm Ik probeerde een foto te uploaden van mijn knuffelbeer. Ik ben er bijna zeker van dat het dezelfde is! Het is een knuffelbeer van Ikea: gosig spaniel. Ze verkopen hem niet meer. Ik kan hem ook nergens meer vinden op internet,ook niet op knuffelkwijt enz enz. Als we nou zeker zijn dat het dezelfde is (dat hoop ik wel) dan wil ik je zoon mijn knuffel wel opsturen
In Duitsland verkopen ze 'm nog wel: http://www.ikea-freunde.de/artikel/ikea-gosig-spaniel-stofftier.htm Maar ja, moet je wel een beetje in de buurt van een Duitse Ikea wonen :-D
ik zag het inderdaad. en nu wil het geval dat de pappa van mijn zoon nu in duitsland zit en morgen langs de ikea daar gaat om te kijken of ze ze hebben. fingers crossend!!
Hoi Kimm Ik zag je pb! Ik heb deze indd uit duitsland gekregen van mn vriend! Wat toevallig dat je partner in duitsland is! Ik hoop dat ze hem nog verkopen en anders moet je me ff een berichtje sturen,mn aanbod staat nog steeds! Als ik jullie was zou ik gelijk twee exemplaren meenemen,dan hebben jullie een reserve voor het geval dat! Elke keer naar duitslanf rijden voor een knuffel is ook zo wat Ik duim mee En anders zie ik wel een PBtje