Hoi, Ben op zoek naar een originele uitnodiging voor mijn zoons verjaardag binnenkort! Nu wil ik iets grappigs/ludieks doen met sowieso zijn foto erop....maar weet niet goed wat.... dus iemand leuke ideeen, voorbeelden? Thnx
ehhh, je zet hem in een grote stapel speelgoed op de foto en dan zet je erbij dat ie neits heeft om mee te spelen en dan of ze allemaal willen komen en hem willen redden van een speelgoedloos bestaan? (op de ik heb niets om aan te trekken manier zeg maar)
Iets in de trend van koninginnedag? Je zoon in een prinsenpak en een grote troon. Of je maakt een uitnodiging in hetzelfde thema als het feestje.
Super bedankt voor de reacties Ik had vannacht HET idee gekregen dus ik heb het vandaag maar gelijk uitgevoerd! bedankt voor het meedenken
He je kan dit topic niet zo eindigen zonder dat ludieke idee met ons te delen, ben nu wel heel erg benieuwd eigenlijk
hahaha nou vooruit dan...maar ja misschien vinden jullie hem helemaal niet grappig dus ja...maar goed ik vond hem erg leuk bedacht