Met hemelvaart gaan wij altijd met familie naar een camping. 2 gezinnen met een caravan en 1 gezin in een stacaravan/chalet/huisje. Dat maakt niet zo veel uit, als er maar een toilet met badkamer in zit. Op zich niet zo moeilijk natuurlijk, maar we willen graag dat we met z'n drieën naast of tegenover elkaar staan. En dat is wel lastig. Veel campings hebben wel verhuuraccomodatie's maar deze staan op een apart gedeelte van de camping. Iemand die een leuke camping voor ons weet? Omgeving: Limburg, brabant, overijssel, gelderland, flevoland. Eisen: netjes sanitair en een speeltuin voor de kids.
Bij Landal rabbithill heb je stacaravans en daar beginnen direct de kampeerplekken naast zag ik afgelopen zomer. Dus dat zou een optie zijn. Leuke buiten speeltuinen, en geweldig indoor speeltuin, ook een leuk zwembad. Het sanitair heb ik zelf niet gezien.
Ja en dan sta je heel dicht bij de speeltuin ook en bij het centrum! Ik moest hier ook gelijk aan denken.
Meteen even gekeken, maar ik kan daar niet boeken van woensdag t/m zondag. Alleen van vrijdag 6 mei t/m maandag 9 mei. Beetje raar omdat het donderdags 5 mei hemelvaart is.
Dat is overal zo even bellen, kan vaak wel. Maar tis ook mei vakantie, mss dat ze daarom online het niet zo kunnen boeken
Beerze Bulten is dan een echte aanrader! Onze kids zijn helemaal weg van het Giga Konijnenhol (overdekte speeltuin) met theatershows! Het zwembad is een paradijs en erg leuk. Ze hebben veel verschillende accommodaties, de Youpi! Lodges zijn erg mooi en liggen tussen de kampeerplaatsen met speeltuintjes. Handig voor jullie! Er is ook een heel fijn sauna center met verschillende sauna's, een zoutgrot en beautysalon. Zijn mijn man en ik veel geweest!
Camping wittelterbrug in drenthe, geen mega camping maar heeft wel alles, (super leuke vakantie gehad afgelopen jaar daar) en heeft ook verhuuropjecten en caravans wat bij elkaar kan. Sanitair is erg netjes, zwembad overdekt, aniatie en een leuke speeltuin.
Wij waren afgelopen hemelvaart op camping De Koeksebelt en daar stonden een paar huisjes op het veld waar wij stonden. Ook andere velden hebben vlg mij huuraccomodaties. Erg leuke camping.