Disney on ice - wie is er al geweest?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamak, 25 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ben benieuwd naar ervaringen.. Wie is er de afgelopen dagen al bij Disney on ice geweest?

Hoe was de show?
    Hoe oud zijn je kinderen en hielden ze het vol (bleven ze geboeid)
    Is het een beetje ruim opgezet?
    Wat is er allemaal te koop qua spullen en eten/drinken?

Wij gaan morgen maar dochterlief is nu 16 maanden dus ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn en wat ik eventueel nog zal meenemen.
    Spannend :)

Hopelijk kan iemand mij al gerust stellen..

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    16 maanden? Sorry maar geloof niet dat je kind dat anderhalf uur leuk vind. Vrienden van mij gaan elk jaar. Maar vanaf dat hun meisje 4 was.

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    16 maanden zou hem hier niet worden denk ik... Zie mijn zoontje namelijk nog niet 1,5 uur stil zitten en kijken....

Ik ben heel vaak geweest met dochter vanaf dat ze 4 is. Dit jaar gaan wij niet (vorig jaar wel gegaan zoon was toen 4 maanden en bleef een paar uurtjes bij oma).

4. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis

Het is niet alleen een meisje van 16 maanden.. We hebben ook een zoon van 7 jaar.. Daarnaast gaan we met het hele gezin en dus met 14 mensen totaal..
    Maar of ze het leuk vindt of niet, dat zal moeten blijken. Het ging mij hier even om de faciliteiten en hoe andere kinderen het hebben gevonden.

(overigens kijkt mijn dochter van 16 maanden ook de dvd van frozen en is dan geboeid.. Ik zal niet zeggen dat ze doodstil blijft zitten maar op zich gaat het geel goed)

5. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Wij zijn woensdagavond geweest en wij hebben genoten! We hadden zilveren kaartjes en konden alles super goed zien!
    Sommige stukjes duurden net iets te lang (stukje met de piraten). En de leeuwenkoning vonden ze niks aan. ;)

Je kan er pinnen bij sommige stands. Het is wel super duur!
    Er werd woensdagavond niet gecontroleerd. Als ik dat wist had ik zelf drinken meegenomen.
    Als je met de auto komt ben je voor parkeren ook minimaal 10 euro kwijt.
    Maar we vonden het geweldig! Alleen misten wij Sven. Vorig jaar wad die er wel bij, dit jaar helaas niet.

6. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Ik ben gisteren geweest met zoon van 5 jaar. De hele show was hij geboeid.. Ik vond het zelf ook echt de moeite waard. Wij hadden het goedkoopste kaartje en prima plekken.

Wel ontzettend duur wat er te koop is, wat ook wel logisch is.. Popcorn in een disney tasje €9 op de foto met een Elsapop €14.. Ik heb lekker zelf een tasje met drinken en snoepjes/ fruit meegenomen.

Het duurde inclusief pauze 2 uurtjes.

7. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Wij moeten nog gaan. Maar kun je zelf snoepjes meenemen? Dacht dat je alles daar moest kopen, maar hoor het dus graag. Wij gaan met onze dochters (6 en 3).

8. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Wij zijn kerstavond geweest, en je hoeft echt niet alles daar te kopen, ze geven zelf ook op fb aan dat je gerust eigen eten en drinken meemag nemen maar er ook voldoende te koop is, de prijzen zijn natuurlijk absurt, zak suikerspin met een stomme olaf petachtig ding voor 10 euro rond draaiding met lampjes 20 euro maarja dat weet je van te voren lijkt me :D.

De show zelf was leuk, Quinten (6) was erg geboeid em heeft de hele tijd vrij rustig zitten kijken, men verwacht bij de show ook geen muis stille kinderen ze roepen zelf voor aanvang om dat kinderen mogen lachen, klappen dansen en juichen dus er is niemand die doodse stilte verwacht.
    Het stuk van de leeuwenkoning vonden wij inderdaad ook niet bepaald boeiend, de kleine zeemeermin en frozen vonden wij het meest leuk, beide na de pauze, dus halverwege nog pauze om rond te lopen. Achter ons zat een gezin met meerdere kinderen, een heel kleintje van een maad of 6 1 van rond de anderhalf denk ik en een meisje van 5 maar die hebben zich allemaa vermaakt en gekeken en waren heel enthousiast in ieder geval geen last van gehad ;).
    Wij heben er in ieder geval van genoten en ik denk dat je kleintje ook de ogen uit zal kijken en wil het toch echt niet kun je altijd de zaal uit lopen richting merchendise daar heeft niemand meer last van een huilend kind behalve jijzelf :p

9. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    tnx meiden voor alle tips..

Zelf zo maar even wat lekkere dingen halen bij de supermarkt (popcorn enzo).
    Dochterlief ligt nu op bed. ik hoop op een slaapje tot 14.30 uur. Dan kunnen we 14.45 uur wegrijden en zijn we rond 15.30 a 15.45 in Utrecht. In het ergste geval zijn we iets te laat maar liever dat dan dat ze niet goed slaapt.

10. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Dochter vondt peter pan niets aan de rest vondt ze erg leuk.
    De plekken die wij hadden aan de zijkant vak b......waren op zich goed maar er zaten volwassenen voor ons waardoor dochter van 4 niks zag......de achterste rijen waren leeg en aangezien wij op rij 21 zaten zijn we verhuist naar rij 24 niemand naast voor en achter ons heerlijk in het midden van vak b gezeten. Dochter kon daarom ook lekker staan en dansen als ze wou.
    Popcorn in een tasje 9,- grote gezinszak.
    Had zelf brood en pakjes drinken meegenomen.
    Waren daar 24 dec om 11 uur geweest.
    Heb ook baby's in draagzakken gezien.
    Vrienden waren ook geweest met 1,5 jarige en baby 6 maanden ging hartstikke goed, jongste heeft alleen maar geslapen en oudste volop genoten.

11. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Wij zijn gisteren geweest.
    Veel kids van verschillende leeftijden.
    Zelf wat eten en drinken meegenomen en er wordt niet op gecontroleerd
    Prijzen daar zijn absurd, dochter heeft een staf met lampjes gehad en vond zelf een programma boekje leuk om te hebben 31euro lichter

Veel plezier

Deel Deze Pagina