Leuk uitstapje Brabant met 2 jongens 5 en 10 jaar

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by miramare, Oct 14, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miramare

miramare Bekend lid

Mar 1, 2013
    792
    148
    43
    we willen maandag iets leuks gaan doen. De jongste vind vrijwel alles leuk maar de oudste vind veel dingen stom. ( begint te puberen) we komen zelf uit de buurt van Tilburg, iemand nog leuke ideeën op tips waar ik zelf nog niet aan gedacht heb? ( geen Efteling of safaripark)

2. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,788
    18,964
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Het natuurhistorisch museum ken je, neem ik aan? Vind je oudste dat onderzoeksgedeelte ook niet leuk?

Heeft hij bepaalde interesses? Dinomuseum Boxtel? Openluchtmuseum Archeon? Of misschien een keer geocachen? (Kan ook m.b.v. je telefoon)

3. Lindah

Lindah Fanatiek lid

Apr 21, 2012
    1,008
    145
    63
    Brabant
    De oliemeulen in Tilburg,de steenuil in Oirschot, de Splinter in Eindhoven, Ontdekhoek in Den Bosch, het gouden woud in Liempd. Of een fiets huren bij Piet Plezier( of iets anders bij Piet Plezier)
    Succes met je keuze!

4. tuc

tuc Niet meer actief

Ik dacht ook meteen aan het natuurmuseum in Tilburg. Dat onderzoeksgedeelte beneden is ontzettend leuk voor groten.

5. Mamalon

Mamalon Actief lid

Feb 27, 2015
    217
    50
    28
    Ietsje verder maar het Geofort in Herwijnen is ook erg leuk. Uitgeroepen tot beste kindermuseum ter wereld.

6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,990
    6,741
    113
    zuid-holland zuid
    Ja geofort is echt leuk met bijv de minecraft-workshop, ook nog leuk als je 10 bent! Vooral bij droog weer. Bij slecht weer Natuurmuseum Brabant ook heel leuk.
    Oertijdmuseum is bij 10 jaar al minder denk ik, tenzij hij nog steeds dol is op dino's

7. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Klimrijk in ik dacht Veldhoven

8. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,915
    1,667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Prehistorisch dorp in eindhoven! Ze hebben er de perfecte leeftijd voor en in de herfstvakantie is er van alles te doen.

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik wilde ook geofort voorstellen, erg leuk. Maar lekker zwemmen doet het hier ook altijd goed.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Ik zie nu dat dat geofort maar een uurtje rijden is voor ons. Wij gaan er ook zeker eens heen.

Share This Page