Wij gaan komend weekend met ons gezin en mijn schoonouders naar Zeeland. Landalpark port Greve. Nu willen we samen een leuk uitstapje doen. Maar wat is leuk? Voorwaarden: schoonma loopt heel moeilijk en ziet slecht dus ofwel goed te doen met rollator ofwel mogelijkheid om rolstoel te lenen. En het moet ook leuk zijn voor de jongens (5 en 10 jaar). En liefst niet te druk. Ik zag het watersnood museum. Dag leek me leuk. En oudste zoon ook. Maar kon op de website niet vinden of het geschikt is voor mijn schoonouders. Delta park Neeltje Jans zijn we nog nooit geweest. Maar is dit niet heel groot en overdreven? Schoonouders zijn 82 en 86. Dus daar moeten we geen pretpark mee in. Dus... Tips zijn welkom
Watersnoodmuseum is geen dagje. Meer een ochtendje. Al zit er wel een restaurant bij weer nu. In mijn ogen juist wel ook geschikt voor schoonouders. Maar kan ook komen doordat mijn oma/opas het zelf meegemaakt hebben en het daarom interessant vonden ik ben er zelf niet geweest mijn moeder is met mn dochter geweest dus weet niet of je er ook veel zitplekjes hebt ed, het is volgens mij wel rollatortoegankelijk zegmaar Delta Park vind ik zelf leuker in de zomer, maar opzich genoeg te doen, kunt ook rondvaart erbij maken ed. Staat allemaal wel op de website. Of dit te doen is voor je schoonouders vraag ik me een beetje af.. ik herinner me vooral buiten zijn, waterspeeltuin, rondrit in treintje, rondvaart, kinderen, pijler beklimmen en een zeeleeuwenshow. Het binnenstuk hebben wij toen niet veel van gezien. Het is geen pretpark wel echt wat kleinschaliger. Kan eigenlijk verder ook niet veel verzinnen voor zo'n diverse doelgroep haha. Sowieso omdat ik hier woon kijk ik er anders tegenaan, ik zie niet veel leuke uitjes hehe.
Delta park vonden wij enorm tegenvallen voor die prijs. Waterpark is leuk in de zomer, maar wel ijskoud water en heb je nu niets aan. Aquarium daar is echt klein en niet bijzonder. Windturbine was wel grappig en door de deltawerken heenlopen ook best leuk. T is wel een open koude vlakte. Dus wel iemand in rolstoel warm aankleden. T is best een stuk lopen naar de deltawerken zelf. Watersnoodramp museum hebben we helaas gemist, dat leek ons wel interessant Gewoon Middelburg bezoeken vonden wij ook erg leuk Bij brouwersdam kun je trouwens de auto direct aan het strand parkeren gratis, aanrader!
Tropical zoo is leuk! Niet te groot en heel gevarieerd. Er is een vlindertuin, binnenspeeltuin, buitenspeeltuin, dinosaurus tentoonstelling en pannenkoeken restaurant maar alles heel kleinschalig dus niet te vermoeiend.
wij vonden Aseal (zeehondenopvang) wel leuk en interessant - oude oma was ook mee in de rolstoel en zij mocht met de medewerker kijken op plekken die ze anders niet kon zien vanuit haar stoel. Het is geen lang bezoek - 2 uurtjes ofzo? Inclusief uitleg over de opgevangen zeehonden enzo. Maar iedereen vond het toch wel de moeite waard (2,5 - 8 - 10 -wij + schoonzus + 60 + 85 jarige)
Het hoeft ook niet de hele dag te zijn. Ochtend museum, daar lunchen en de middag lekker zwemmen op het park. Dat gaat m denk ik worden. Delta park leek mij ook meer een mooi-weer ding. En best duur ook. Deze ziet ook leuk uit. Maar vanaf Brouwershaven, waar wij zitten, best een stuk rijden nog. Thanks voor meedenken allemaal