Zwanger en Efteling

Discussion in 'Zwangerschap' started by steenbokje, Feb 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hallo dames,

Even een vraagje ben nog niet zo lang zwanger, maar in mei hebben wij een teamuitje naar de Efteling, super leuk! :D
    Alleen is nou de vraag dan zal ik rond de 20-25 weken zitten.
    Mag ik dan echt nergens meer in? Ik bedoel oké ik snap dat ik niet meer in de python kan gaan haha maar de rest? Is het heel gevaarlijk of is het gewoon iets wat ik zelf moet aanvoelen?

Alvast bedankt :)

2. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jawel hoor je kan in fata morgana, droomvlucht, villa volta etc. alleen achtbanene tja daar zou ik zelf niet in gaan zitten

3. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,467
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij elke atractie staat duidelijk aangegeven als het niet geschikt is voor zwangeren. Sommige vind ik een beetje overdreven. Zo mag je bv ook niet in villa volta, terwijl dat toch echt een attractie is van niets (in de zin van wild of gevaarlijk).
    Het is ook een beetje aan je eigen oordeel. De waarschuwingen en borden zijn er zodat Efteling niet aansprakelijk kan worden gesteld, mocht er iets gebeuren... Gewoon lekker gaan. Ik ben rond dat termijn ook nog geweest (incl Villa volta, haha). 'Mocht' in een aantal attracties niet (best een aantal vond ik zelf), maar er bleef nog genoeg over.

(Villa Volta dus niet mik ;))

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Bij de villa volta zit wel de beugel heel strak, dus als je al een flinke buik hebt zou ik die niet doen.

Verder valt het idd wel mee. Laat de achtbanen, het schip en de kookpotten links liggen en verder mag alles.

5. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Niet in de achtbanen gaan zitten, of die kookpotten :p voor de rest genoeg om van te genieten :)

6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Oké super! Bedankt voor de uitgebreide reacties. Villa volta was idd een discussie punt. Nou als ik nog niet echt een buik heb ga ik er misschien wel in hihi.

7. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    1,031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Villa Volta zou ik voorzichtig mee zijn ivm de beugels, maar ook omdat je er misschien snel misselijk in wordt. Maar als je geen last van misselijkheid hebt hangt het van de grootte vanje buik af.

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ik was 8 weken zwanger ben gewoon in alles gegaan behalve achtbanen ... inmiddel 25 weken.
    idd het staan aangegeven villa volta kan je gewoon in .

9. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    Villa Volta zou ik overslaan, die beugels kunnen echt strak zitten. De achtbanen en dat schipschommelding zou ik ook niet doen, net als die draaiende theekoppen enzo. Ik word al beroerd als ik aan die laatste 2 denk.
    Maar ook dan blijft er nog genoeg over hoor!
    Fata Morgana kan wel, net als Droomvlucht, Gondoletta, stoomtrein, Carnaval Festival en de Pagode. Verder kan je altijd door het Sprookjesbos lopen, net als bij het Volk van Laaf. En dan is er nog veel meer te zien.

Krijg zelf spontaan zin om ook weer te gaan!

10. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

Sep 28, 2011
    1,490
    0
    0
    de vila volta is niet wild of gevaarlijk maar je buik zit wel echt klem hoor in die beugel. wij zijn in januarie geweest toen ik 9 weken zwanger was nou toen zat ik al klem haha

11. Within

Within Niet meer actief

De piranha mag je ook niet in.

Ben ik wel geweest, ik was toen 6 weken. Villa volta heb ik wel over geslagen, ik zit altijd al vrij los in die beugels (tussen 2 mensen ingeklemd dan maar) en dat durfde ik dus niet aan.

Share This Page